var och provkörde en T7a igår. Jag var så klart medveten om att det är väldigt stor skillnad effektmässigt från min MT-09a. Men det jag blev mest besviket över var hur svampig och fördröjd den var i gasresponsen, både med och utan belastning. Jag upplevde min gamla MT-07a som väldigt rapp i gasresponsen. Som dag och natt i jämförelse med hur jag mins 07an. jag körde tyvärr bara på asfalt igår och fick ingen som helst vill ha upplevelse tyvärr

Men T7an hör kanske inte hemma där alls, men jag kollar nog vidare på andra alternativ då jag vill ha lite rappare motor när man kommer ut på asfalten. Jag vill nog inte ge upp asfalt helt och hållet.