L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Rutan från en R?Jag är själv ganska lång ca189. Tycker ofta det funkar bättre med en låg ruta så får vinden på bröstet under hjälmen så slipper turbulens runt huvudet.
Sen att det ser fruktansvärt fult ut med en stor hög ruta är en annan sak som talar till låga rutans fördel



