Rubbat rolig hoj.När man fyller år och inte får ngn födelsedagspresent. Ja då får man ju fritt fram och köpa sin egen =)
Husqvarna Supermoto 701 -2024
View attachment 515811
Huliganmoped!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rubbat rolig hoj.När man fyller år och inte får ngn födelsedagspresent. Ja då får man ju fritt fram och köpa sin egen =)
View attachment 515811
Hahaha har bara kört försiktigt änRubbat rolig hoj.
Huliganmoped!![]()
Kör heller inte över x tusen varv på motorn första 100 milen. Varvräknare?Hahaha har bara kört försiktigt änInga wheelies heller. Måste man köra in motorn eller
![]()
Ingen varvräknare , ingen tankmätare. Har du monterat dit ngn extern varvräknare ?Kör heller inte över x tusen varv på motorn första 100 milen. Varvräknare?
Hoppas den inte drar lika mycket olja som min. 4 liter på 800 mil...
Hade en -16. Körde in den med varierande varvtal på olika underlag. Ingen varvräknare men låg inte på varken topp eller botten långa stunder.Ingen varvräknare , ingen tankmätare. Har du monterat dit ngn extern varvräknare ?
Vilken årsmodell av supermoto har du ? Får hålla koll med oljan då.
Kan ngn hjälpa mig att lösa följande : 1. Har ni ngn url för tail taidy kit för 2024, samt styränds speglar eller andra än original ? Tycker inte hitta ngt när jag googlar.När man fyller år och inte får ngn födelsedagspresent. Ja då får man ju fritt fram och köpa sin egen =)
View attachment 515811
1Kan ngn hjälpa mig att lösa följande : 1. Har ni ngn url för tail taidy kit för 2024, samt styränds speglar eller andra än original ? Tycker inte hitta ngt när jag googlar.
Jag körde en rund styrändspegel typ den ovan innanför kopplingshandtaget på min 701 enduro. Funkade bättre än man kan tro.Kan ngn hjälpa mig att lösa följande : 1. Har ni ngn url för tail taidy kit för 2024, samt styränds speglar eller andra än original ? Tycker inte hitta ngt när jag googlar.
Var köpte du speglarna ?Jag körde en rund styrändspegel typ den ovan innanför kopplingshandtaget på min 701 enduro. Funkade bättre än man kan tro.
Skyltbelysningen uppe i skärmen bakom baklampan.
View attachment 516132View attachment 516133
Fan va nice! Får1
Ser det ut som på 690/701 jag har och haft så skruvar du bort "undre delen" av bakskärmen och sätter plåten på den lilla snutt som är kvar under bakljuset. Reflex och belysning löser du med universaldelar från typ hojstyling.se
2
xlmoto
www.xlmoto.se
Dessa åker på när jag får tid. Fick borra upp från m6 till m8 i hålet där skruven för expandern ska sitta. Sen i med en lång m8 och i övrigt använda originalexpadern. Speglarna sitter då på utsidan av barkbuster/handskydden.
Alternativt https://www.xlmoto.se/product/snell-styrandar-backspeglar-svart-justerbar_pid-SN_BM306-2_Black monterade under styret mot handtag till.
Tror det var ebay eller biltema, men det var 6-7 år sen jag hade den hojen.Var köpte du speglarna ?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |