Mina personliga funderingar är Två.
1) Hur skiljer sig antalet döda i Covid mellan Vaccinerade och Icke Vaccinerade.
Enkelt uttryck, hur vanligt är det att vaccinerade dör av Covid?
2) Eftersom det är en stor driv att så kallade riskgrupper ska vaccinera sig mot Covid, tex äldre (har själv erbjudits GRATIS vaccinering nu i höst mot Covid och säsongsinfluensa)
så är min bedömning attt det framför allt är äldre som är Vaccinerade mot Covid idag.
Råkar det händelsevis vara så att sannolikheten för Cancer ökar med åldern så borde det bli så att Vaccinerade också har större chans få cancer.
Citat:
Advancing age is the most important risk factor for cancer overall and for many individual cancer types. The incidence rates for cancer overall climb steadily as age increases, from fewer than 26 cases per 100,000 people in age groups under age 20, to about 350 per 100,000 people among those aged 45–49, to more than 1,000 per 100,000 people in age groups 60 years and older.
slut Citat
View attachment 521888
Advancing age is the most important risk factor for cancer overall, and for many individual cancer types.
www.cancer.gov
Eller ska man som Svensk reservera sig för ovan därför att Donald är president i landet ?
Det gör inte jag. Men jag har en reflektion, har själv haft Covid, senare vaccinerat mig tre gånger men stoppat där för en yngre bekant blev så sjuk efter sin första Covidvaccination att hon aldrig mer vaccinerat sig mot Covid.