Alatalo
The Build Quality Police
denna snubben gillar gopro på natten, men hittar inget Rysstrollande. Någon moderator som plockade bort?
Polisens rädsla över att bli filmade.
Sedan jag skaffade min första GoPro för över 10 år sedan har jag märkt av att polisen blivit mer och mer rädda över att bli fångade på film. I början när ingen visste vad GoPro var för något så frågade man mig vad jag hade på hjälmen och när man förklarade blev svaren "vad häftigt" eller "vad...www.sporthoj.com
Jag kommer inte ihåg vad han kallade sig, men den trådstartarens resonemang låter bekant. Jag har dock för mig att han startade en tråd som ballade ur fullständigt. Han blev bannad, en massa inlägg raderades och tråden stängdes eller rent av raderades av någon moderator. Resonemanget var exakt samma - svenska motorcyklister måste bli medvetna om den korrupta svenska polisen och börja stå upp för sin rätt emot dem...
I något inlägg råkades han blanda ihop korten och kläckte ur sig något som gjorde det uppenbart att han inte ens var motorcyklist. När han fick mothugg om detta blev han helt vansinnig.