Stora Mellanösterntråden

Brukar Indien kallas skurkregim?
Men vad gäller de andra så är de ju diktaturer eller fallande stater så folk där har inget att säga till om oavsett vad usa tycker.
Vissa kanske tycker att diktatur är att föredra framför demokrati. Det är ju inte säkert att hela världen tycker som vi här i väst.

Apropå Mellanöstern så fick jag förslaget att åka till Qatar över Jul.
Tror ni man, eller jag, står ut i ett arabland? Jag åker tunnelbana varje dag så jag kan många fraser och kulturella seder redan, det är ett plus. Minus går inte att räkna upp.

Apropå Mellanöstern så fick jag förslaget att åka till Qatar över Jul.
Tror ni man, eller jag, står ut i ett arabland? Jag åker tunnelbana varje dag så jag kan många fraser och kulturella seder redan, det är ett plus. Minus går inte att räkna upp.
Åk inte dit. Vet man att det är fel behöver man inte prova.

Ja det VET man ju att det är liksom. Åk till Marocko eller Tunisien istället i så fall. Käka god mat, kolla på historiska städer osv.
Och bli halshuggen i en orange träningsoverall, tack men nej tack. 😉

Vinterresor är knepigt, slutar säkert med ingen alls.

Hört att det är god sed att kolla upp hur många kameler man får för frugan och/eller eventuell dotter. Behöver ju inte tacka ja, bara kolla bud så man vet marknadsvärdet.
Min första flickväns familj blev erbjudna 40 kameler för hennes lillebror som var typ 10 nånting.

Förmodligen Anders Holmbergs sämsta intervju.
Han kändes lite tam...

Bra ändå att han tryckte på 6 oktober.

Synd ändå det inte verkar finnas någon enda palestinsk representant som klarar av att resolut fördöma Hamas och deras terrorism. Det blir alltid något ursäktande "men judarna är värre!"

Han kändes lite tam...

Bra ändå att han tryckte på 6 oktober.

Synd ändå det inte verkar finnas någon enda palestinsk representant som klarar av att resolut fördöma Hamas och deras terrorism. Det blir alltid något ursäktande "men judarna är värre!"
Ja, men till hennes försvar så blir hon väl hängd om hon klagar.
Som vanligt handlar ju allt om verklighetsuppfattning, hon tycker att de förtryckts i 76 år.
Att han höll på och fjäska var bara störande, kollade inte klart dock.

Please rensa nu.

Den där thermit grejen som Ukraina använder borde fungera bra i tätbebyggt också
1000032621.jpg

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing