Tråden för stötande skämt

- De där tigerskotten har jag för mig small som fan med tanke på hur små de ändå var. Var lite för ung för att ha varit med, men någon hade sådana kvar vid något tillfälle för längesedan.
När jag var liten hade vi bara sånhär tigerskott:
1720079746434.png

De small rätt bra. Och var allmänt för potenta att hålla i handen när de small. Vilket vi gjorde med mindre smällare.
Men stubintråden brann under vatten så det var roligt att kasta dem i djupa pölar eller vattendrag.

View attachment 500564

De small rätt bra. Och var allmänt för potenta att hålla i handen när de small. Vilket vi gjorde med mindre smällare.
Men stubintråden brann under vatten så det var roligt att kasta dem i djupa pölar eller vattendrag.
- Ah, de där känner jag igen istället ja. De var väl snäppet under Kinapuffen? (och strax över Rysk smällare)

View attachment 500564

De där var mindre än de smällarna jag minns utan stubin. Jag tror att det var ungefär 1980 jag hade såna.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu