smilfinken
Gudomlig sporthojare
Vad händer om man drar i spolhandtaget? Eller är det en nödbroms?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer om man drar i spolhandtaget? Eller är det en nödbroms?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()

Aha, har sett såna tidigare och alltid trott att det var en glorifierad cykel, dvs att man trampar för brinnande livet därinne. Formen skulle i såna fall förklaras av lågt luftmotstånd samtidigt som man kan få med sig mer packning.Inte idag utan på morgonen midsommarafton träffade jag denna tysk 10km från Överkalix, han hade kört den här bilen i ca 30km/h från Tyskland.
Jag tog mig friheten att bjuda in honom till den årliga bilträffen som råkar vara i Överkalix varje midsommarafton. Trots att jag inte hör till klubben.
Tyvärr han jag inte prata med honom om själva fordonet men jag tror den gick på gas om jag inte hörde fel.
View attachment 500152
Finns sådana cyklar med. Jobbade med en snubbe som körde en sån till jobbet i några år. Han kunde komma upp ganska respektabla hastigheter.Aha, har sett såna tidigare och alltid trott att det var en glorifierad cykel, dvs att man trampar för brinnande livet därinne. Formen skulle i såna fall förklaras av lågt luftmotstånd samtidigt som man kan få med sig mer packning.
Aha, har sett såna tidigare och alltid trott att det var en glorifierad cykel, dvs att man trampar för brinnande livet därinne. Formen skulle i såna fall förklaras av lågt luftmotstånd samtidigt som man kan få med sig mer packning.
Finns sådana cyklar med. Jobbade med en snubbe som körde en sån till jobbet i några år. Han kunde komma upp ganska respektabla hastigheter.
Låter som samma jag har i mina fordon. Desto mer gas jag ger så drivs den fram fortareTyvärr han jag inte prata med honom om själva fordonet men jag tror den gick på gas om jag inte hörde fel

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |