Lonleyness in its essence...Hela konversationen fick mig att le och bli ledsen på samma gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lonleyness in its essence...Hela konversationen fick mig att le och bli ledsen på samma gång.
)
Den som senast drog dylika siffror för mig hade iaf anständigheten att utgå från en hayabusa, som självklart hade nåt specialtrim som var helt okänt och han var tvungen att tiga om. Han skulle få köpa den för en styver mot vad den skulle säljas för på öppna marknaden när patentet bäl var i hamn. Det coola var att den nådde dessa siffror utan turbo. Toppfarten var dock högre. Runt 390, på gatdäck, med packning, på autobahn…600-Gixxern han haft gjorde enl. uppgift 350 km/h och hade 120 hk mer än i originalversion.
Ännu bättre - det går att göra ena satans fuck-u-wheelies!Bytte luftfilter på gräsklipparen.
Plötsligt så slutar klippremmen hoppa av stup i kvarten! ()
Antar att det beror på att man fått upp varvtalet.![]()

Kan i sådana lägen vara värt att påminna om att man behöver säga till taxichauffören vart man vill åka.Läste en tråd på ett bilforum, inlägg äggsakt enligt följande, inget märke, typ eller årsmodell
angavs.
TS:
- Min bil startar inte, vad kan det va för fel?
Första svaret:
- Min startar.
Det vore najs, kasta sig in i baksätet och väsa "hem"Kan i sådana lägen vara värt att påminna om att man behöver säga till taxichauffören vart man vill åka.
Det vore najs, kasta sig in i baksätet och väsa "hem"
Vad i hela friden?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()
Då undrar man hur den övriga installationen ser ut!View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()

Dunning-Kruger, elektrikerupplagan.View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()
- Får vibbar av installationen vid poolpump- och värmaren.View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()
Verkar ju mest gå till varandra/sig själva? Övning på trappkoppling? Har du supit till på en yrkesskola?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation![]()

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |