Stora Mellanösterntråden

Ironiskt också att de ockuperade och vandaliserade just studentkårens lokaler, som ju finns till för att tillvarata studenternas intressen.

Ironiskt också att de ockuperade och vandaliserade just studentkårens lokaler, som ju finns till för att tillvarata studenternas intressen.

Är väl någon påhittad bakomliggande orsak om att KTH samarbetar med israeliska universitet.

Ser att Jonas Sjöstedt bölar om att ATM påtalade 30-talet.

Sanningen svider.

Vad är det som är bra och förståeligt?
Att judarna behöver bebygga sitt land.

Men att du sväljer alla lögner, vem än som bär fram dem till dig vet jag sedan andra frågor.

Här ser vi en vänsterradikal på svensk stats-tv servera dig med en påstådd orättvisa, du svalde allt.
1000022714.jpg

Så bra.

"Ska lärare påtvinga barnen sin aktivism?"

Så bra.

"Ska lärare påtvinga barnen sin aktivism?"

Då ska ju lärarna inte heller ta ställning till nazism, kommunism och andra politiska riktningar. Allt ska presenteras sakligt och utan att sprida åsikter.

Den bästa har hon ju raderat, tur att andra sparade den. Hon säger efteråt att enbart påstående om organstölderna var möjligtvis kanske osant, åtminstone inte tillräckligt kontrollerade källor. Men tydligen är allt annat sant, inklusive att israel själva dödade de flesta på festivalen (WTF?) samt tydligen själva har grävt alla gångar under sjukhuset, imponerande snabbt bygge i sådana fall med tanke på mängden tunnlar etc.Skogstokig eller bara lite vänster?

View attachment 492385
Jaha. Hon är visst offret som inte får sprida judehat. Se och lär, NMärr.

Favoritcitat:

”Allt detta för att jag öppet belyste konsekvenser av Israels ockupationspolitik och folkrättsbrott”, skriver Stina Wollter till SVT.

Last edited:
Vad är problematiskt med detta? Kan någon förklara?

Vad är problematiskt med detta? Kan någon förklara?

Strider mot IDF-s uppförandekod? Problematiskt i en demokrati.
Demokratier brukar vara noggranna med att följa regler och anständighetsnormer även i krig; vilket såklart inte innebär 100% uppfyllande men att de som avviker från den får konsekvenser, exempelvis sparken eller döms för brott.

Gör demokratiföreträdare också dåliga saker blir det svårare att kritisera diktaturer när de gör dåliga saker.

Sedan kan man förstås också förstå hämndkänslor osv osv och att Hamasterroristen "förtjänade" det... De borde bara överlämna gisslan - och sig själva - för fred i området.

Strider mot IDF-s uppförandekod? Problematiskt i en demokrati.
Demokratier brukar vara noggranna med att följa regler och anständighetsnormer även i krig; vilket såklart inte innebär 100% uppfyllande men att de som avviker från den får konsekvenser, exempelvis sparken eller döms för brott.

Gör demokratiföreträdare också dåliga saker blir det svårare att kritisera diktaturer när de gör dåliga saker.

Sedan kan man förstås också förstå hämndkänslor osv osv och att Hamasterroristen "förtjänade" det... De borde bara överlämna gisslan - och sig själva - för fred i området.
Förtäljer historien det du återger?
Jag kan inte se det, visa.

De var snälla och ville ta araben till sjukhus, trots att de själva hade gjort parad om de fick tag på en jude, men de tog inte in honom i bilen, ingen här vet varför. Kanske fullt.

Har du också fallit ner i hålet?

Förtäljer historien det du återger?
Jag kan inte se det, visa.

De var snälla och ville ta araben till sjukhus, trots att de själva hade gjort parad om de fick tag på en jude, men de tog inte in honom i bilen, ingen här vet varför. Kanske fullt.

Har du också fallit ner i hålet?
Vad menar du? Den enda information som finns står i artikeln. Utifrån detta är det problematiska att man gör inte så enligt IDF-s "uppförandekod". Om de var på väg till sjukhuset med honom eller någon annanstans framgår inte i artikeln.

Att förnedra, misshandla eller behandla sårade/fångar illa strider mot krigets lagar och även om Hamas skiter 100% i dem så måste Israel följa dem...

Vad menar du? Den enda information som finns står i artikeln. Utifrån detta är det problematiska att man gör inte så enligt IDF-s "uppförandekod". Om de var på väg till sjukhuset med honom eller någon annanstans framgår inte i artikeln.

Att förnedra, misshandla eller behandla sårade/fångar illa strider mot krigets lagar och även om Hamas skiter 100% i dem så måste Israel följa dem...
Ja det står i artikeln att "Mannen ska ha förts till sjukhus för vård efter händelsen".

Det kanske inte fanns något annat sätt att rädda denna Hamaskrigare? Jag vet inte, vad är problemet? Det är inte värre än att studenterna åker på flaket.

Och att Israel måste följa, det där synsättet blir vår undergång, man kan inte upprätthålla humanismen och rättssäkerheten när man har med barbarer att göra.

Ja det står i artikeln att "Mannen ska ha förts till sjukhus för vård efter händelsen".

Det kanske inte fanns något annat sätt att rädda denna Hamaskrigare? Jag vet inte, vad är problemet? Det är inte värre än att studenterna åker på flaket.

Och att Israel måste följa, det där synsättet blir vår undergång, man kan inte upprätthålla humanismen och rättssäkerheten när man har med barbarer att göra.
Om jag inte minns fel finns det en historik i mellanöstern av att binda fast fiender i fronten på fordon för att ha dem som sköldar mot fienden.

Nja, jag tror ändå att det är det som gör att demokratierna vinner i längden.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage