totoro
Är fulladdad ibland
Två länder semiter som inte kan hålla sams
Fred hoppas jag.
Fred hoppas jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, judar verkar vara hatiska av naturen. Det ska hämnas och hämnas och krossas och dödas, tusen gånger araber för varje jude som dödas.Två länder semiter som inte kan hålla sams
Fred hoppas jag.
Kom igen, bättre kan du.Nja, judar verkar vara hatiska av naturen. Det ska hämnas och hämnas och krossas och dödas, tusen gånger araber för vare jude som dödas.
Nej, det är ungefär så jag tänker. Varken mer eller mindre. Det är ju inte direkt så att Netanyahu söker fred i Mellanöstern? Eller hur?Kom igen, bättre kan du.
Hur många raketer har avfyrats från Libanon?Israel verkar inte vara intresserade av fred i Mellanöstern. Nu är de på gång och mördar motståndare i andra länder igen. Nu måste Iran svara på detta illdåd, och så är cirkusen igång igen.
"Tre personer har dödats i israeliska attacker mot södra Libanon. Av de tre tillhörde två den Irantrogna shiamilisen Hizbollah, meddelar rörelsen."
![]()
Tre döda i israelisk attack mot Libanon
Senaste nytt • Snabba nyheter från Aftonbladetwww.aftonbladet.se
Mata inte trollet.Kom igen, bättre kan du.
Hur många har dött i Israel?Hur många raketer har avfyrats från Libanon?
"Troll" är en anklagelse för de som inte har några argument kvar, utan bara håller på att de håller att förklara sin diskussion. Man vill slippa förlusten och påstår gärna att de som man blivit överlistad av drivs av andra än sakfrågor, och vill bli förklarade som "troll".Mata inte trollet.
Tönt"Troll" är en anklagelse för de som inte har några argument kvar, utan bara håller på att de håller att förklara sin diskussion. Man vill slippa förlusten och påstår gärna att de som man blivit överlistad av drivs av andra än sakfrågor, och vill bli förklarade som "troll".
Så "Trollet", kom igen nu: vad är dina argument..?
x2Jag är övertygad om att det är baconbrist som ställer till det i Mellanöstern. Alla blir gladare av bacon.
Matar inte, vill bara ha lite högre kvalitet på det. Någon sorts verkshöjd får man väl kräva.Mata inte trollet.
Exakt den typ av argument jag väntade på från dig. Djupsinnig och argumenterande. "Tönt". Sånt sätter verkligen avtryck i diskussionen .
Ibland skriver han ju rent av vettigt, ibland bara fånigt. Lätt forumets mest ojämna skribent.Matar inte, vill bara ha lite högre kvalitet på det. Någon sorts verkshöjd får man väl kräva.
Men vafan! Att ingen tänk på det tidigare.Jag är övertygad om att det är baconbrist som ställer till det i Mellanöstern. Alla blir gladare av bacon.
Jag är övertygad om att det är baconbrist som ställer till det i Mellanöstern. Alla blir gladare av bacon.
Bravo! Precis den riktiga analys av läget i Mellanöstern som alla väntat på. Och nu löser "Markus" alla frågeställningar med sitt genuina "Tönt". Kort ock koncist som vanligt...
Du besvarar samma inlägg två gånger. Måste ha träffat rätt.Bravo! Precis den riktiga analys av läget i Mellanöstern som alla väntat på. Och nu löser "Markus" alla frågeställningar med sitt genuina "Tönt". Kort ock koncist som vanligt...
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller