Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, nog för att man inte ska sparka på den som redan ligger men det är bannemig inte många linjer som harmonierar på denna styggelse!En stor fördel med just den här hojen är att det är "ställbar lustgas".
Utan lustgas kan vridmomentet upplevas som lite fattigt vid omkörningar i till exempel uppförslut.
View attachment 497060
Om han har dessa hjul på den, vad mer är fel?
Ser ju ut som en snygg FZR, även om jag lärt mig att man aldrig skall köpa hojar från bilfirmor.
![]()
Yamaha FZR1000 1.0 Manuell 143HK säljes i Huddinge | Blocket
39900 kr - Sport - Huddinge - NYINKOMMEN UNIK YAMAHA FZR1000 5-växlad manuell, besiktad till och med 260331. För högsta möjliga service och med anledning a...www.blocket.se
Och "5-växlad manuell".Ja, precis:
Utrustning
- 19liter tankvolym
Beskrivning
NYINKOMMEN UNIK YAMAHA FZR1000 5-växlad manuell, besiktad till och med 260331.
Det går alltid att kolla ett företag via Ratsit o Lexbase (styrelsen) - ger inga direkta svar men brukar vara en indikationSer ju ut som en snygg FZR, även om jag lärt mig att man aldrig skall köpa hojar från bilfirmor.
![]()
39900 kr - Sport - Huddinge - NYINKOMMEN UNIK YAMAHA FZR1000 5-växlad manuell, besiktad till och med 260331. För högsta möjliga service och med anledning a...www.blocket.se

Ser ju ut som en snygg FZR, även om jag lärt mig att man aldrig skall köpa hojar från bilfirmor.
![]()
Ajdå.Det går alltid att kolla ett företag via Ratsit o Lexbase (styrelsen) - ger inga direkta svar men brukar vara en indikation
Roade mig att göra lite snabba sökningar på företag/ägare/resultat m.m.![]()
Ger det inte ett lätt oseriöst intryck när en firma maskerar nummerskylten, som på FZR:en här?
Hittade ingen Yamaha ägd av något av huvudmannens bolag, kan vara nyinkommen så att merinfo.se inte är uppdateratGer det inte ett lätt oseriöst intryck när en firma maskerar nummerskylten, som på FZR:en här?
Det lär väl ändå inte vara så svårt att se vilka fordon som är registrerade på firman och det är väl ganska osannolikt att dom äger mer än en fzr.
"Försäljningsuppdrag" så att firman slipper garantiansvaret!Förvisso. Jag är förmodligen bara lat och/eller inte riktigt med min tid, men är av uppfattningen att jag som potentiell kund inte ska behöva leta efter den typen av grundläggande info. I alla fall inte när det gäller en firma.
"Försäljningsuppdrag" så att firman slipper garantiansvaret!
Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedling."Försäljningsuppdrag" så att firman slipper garantiansvaret!
De pratar handlarna väldigt tyst om och försöker sig slingra ur hela tiden.Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedling.
Det är bara att stå på sig, precis som @Felix83 säger.De pratar handlarna väldigt tyst om och försöker sig slingra ur hela tiden.
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |