Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ber om ursäkt för att jag avbryter mitt i Zundapp-diskussionen.

Missat jag något i den här annonsen? Jag gillar Aprilia och har haft ett par stycken genom åren, men 85k för en 23 år gammal importhoj känns en smula i överkant.

https://www.blocket.se/annons/skane/aprilia_mille_r/1400500180


View attachment 496830


Killen köpte den för dyrt nere i Tyskland när den svenska Zlotyn stod som lägst, och nu vill han ha igen sina pengar and then some.

Lycka till säger jag.
 
Köpte min fina -03 Mille R för cirka hälften av det där för en månad sedan.
Låter rimligt - har scannat utbudet sista halvåret o Gen1/Gen2 har legat på 25' till 55' (oftast 45' o uppåt) o naturligtvis kan man väl anta att där funnits viss prutmån. Men de börjar sticka iväg i Europa o USA
 
Låter rimligt - har scannat utbudet sista halvåret o Gen1/Gen2 har legat på 25' till 55' (oftast 45' o uppåt) o naturligtvis kan man väl anta att där funnits viss prutmån. Men de börjar sticka iväg i Europa o USA
Ja, nu när jag har en så får de gärna stiga hur mycket som helst :D
 
Tidsenligt :fakta
Det var så det såg ut då ju... 🤔


Mmmm... Preciiiiis.

Gillar att direkt konkurrerande företag betalat dyra pengar för att få synas på denna "one of a kind"- hoj som tydligen "startade superbikeeran".
Vem kunde anat?

Även biltillbehörsföretag syns bland klisterlapparna, och autenticiteten förstärks genom att 33,3% av klibborna har hamnat inte så lite på sniskan.

Beskrivningen måste sparas!


Beskrivning
Här hittar du en one of a kind Honda CBR 600F i ytterst fint skick.

Honda startade superbike eran med denna modell och det märks. Den är en ytterst trevlig körupplevelse, vare sig du är ny eller erfaren sporthojåkare. Den gillar kurviga vägar där man med trygghet kan låta hojen få komma till liv.

Förtroendeingivande bromsar och en motor som är skottsäker.

Hojen har vid 5650mil genomgått en stor service, mekanikern sa att skicket är som om hojen gått 1500 mil.

Alla vätskor och oljor bytta
Nerplockade,rengjorda och synkade förgasare.
Uppsmord och spänd kedja.
Nya mörktonade blinkersglas bak
Handtagsskydd
Quick connect Ctek

Besiktigad till våren 2025

Hela hojen andas racing och man får både positiva blickar och kommentarer vid varje stopp,

På den sitter även ett sportavgassytem där du kan välja på ett sportigt ”rivigt” ljud eller ett djupare mer dånande med hjälp av bafflern. Original medföljer.

Vill du bli en del av motorhistoriens största framgångssaga är detta motorcykeln för dig.

Ägarbyte via transportstyrelsens app och swish som betalning. Inga byten

Jag talar endast svenska och behöver inga sista-pris kompisar.

Kom och kolla så tar vi dialogen på plats.

Cykeln säljs från Stollentuna.

Screenshot_20240402-200525~3.pngScreenshot_20240402-200525~2.png
 
Last edited:
Var det verkligen CBR600F som startade superbike-eran...? 🤔
Hojen kanske är i "ytterst fint skick" under alla klistermärken? 😂

Så sant men F2an är ju lite av en bortglömd ikon som den första 600an med 100hk.

Åtminstone som angiven effekt sen kan ju experterna diskutera verklig effekt i evigheter.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top