SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har gått ner minst 10 redan?Ber om ursäkt för att jag avbryter mitt i Zundapp-diskussionen.
Missat jag något i den här annonsen? Jag gillar Aprilia och har haft ett par stycken genom åren, men 85k för en 23 år gammal importhoj känns en smula i överkant.
https://www.blocket.se/annons/skane/aprilia_mille_r/1400500180
View attachment 496830
Går han ner 45 till, så kan jag stöpsla släpvagn.






