Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att Iraks tidigare försvarsminister inte gripits förut beror på att (s)-regeringen ingrep när försäkringskassan ville gripa honom för bidragsbrott.

Bankernas kunder ska bli svårlurade men vad vad hjälper det när bankerna är så lättlurade ?
View attachment 496470
Jag tror att vi alla vanliga människor undrat varför Rolf Carlander helt plötsligt vill flytta hela sin förmögenhet ?![]()
Rolf, 68, förlorade allt – på 20 minuter
Livsbesparingarna försvann efter samtal från ”banken”. • Rolf Carlander: Nu får jag jobba ännu mer.www.gp.se
Banken gör det inte ! Snacka om dålig kundkännedom ?
Ska inte bankerna ha Kundkännedom ?
Brottsligt ? Borde vara brottsligt tycker jag.
View attachment 496472![]()
Hackare avlyssnade kriminellt nätverk
Liga misstänks ha stulit 25 miljoner från pensionärer enligt UG – Göteborgskvinna häktad.www.gp.se
![]()
Liga misstänks ha stulit 25 miljoner från pensionärer enligt UG – Göteborgskvinna häktad.www.gp.se
Exakt. Bankerna äg inte ute efter bedragarna, de är ute efter alla ”Rolf”. Samtalen med banken blir bara obehagligare.Men jävlar vad banken har kontrollerat Rolf de senaste åren. Han har nog som oss alla fått fylla i dokument om kundkännedom, blivit starkt ifrågasatt om han försökt sätta in kontanter eller tagit ut kontanter.
Och till vilken nytta?
Tror vi kommer att få se rättsväsendets ryggradsreflexer strax. Alltså, blåslampa på hackern till bedragarnas fromma. Eller ryggrad… Reflex får räcka.Bankernas kunder ska bli svårlurade men vad vad hjälper det när bankerna är så lättlurade ?
View attachment 496470
Jag tror att vi alla vanliga människor undrat varför Rolf Carlander helt plötsligt vill flytta hela sin förmögenhet ?![]()
Rolf, 68, förlorade allt – på 20 minuter
Livsbesparingarna försvann efter samtal från ”banken”. • Rolf Carlander: Nu får jag jobba ännu mer.www.gp.se
Banken gör det inte ! Snacka om dålig kundkännedom ?
Ska inte bankerna ha Kundkännedom ?
Brottsligt ? Borde vara brottsligt tycker jag.
View attachment 496472![]()
![]()
Tror vi kommer att få se rättsväsendets ryggradsreflexer strax. Alltså, blåslampa på hackern till bedragarnas fromma. Eller ryggrad… Reflex får räcka.
Jag har svårt att se annat än att det hade gått att få vettig lagstiftning på plats, för det här förfallet har pågått länge. Viljan fattas och skälen skrämmer.
Och så skyller de på Rolf när det är klart som korvspad att Banken inte har Kundkännedom.Men jävlar vad banken har kontrollerat Rolf de senaste åren. Han har nog som oss alla fått fylla i dokument om kundkännedom, blivit starkt ifrågasatt om han försökt sätta in kontanter eller tagit ut kontanter.
Och till vilken nytta?
Har de inte handskats lite vårdslöst med Rolfs tillgångar, säg?Och så skyller de på Rolf när det är klart som korvspad att Banken inte har Kundkännedom.
För få slut på det här är det enklast att Böta banken 20 ggr det försvunna beloppet pga Bristande Kundkännedom !
Men jävlar vad banken har kontrollerat Rolf de senaste åren. Han har nog som oss alla fått fylla i dokument om kundkännedom, blivit starkt ifrågasatt om han försökt sätta in kontanter eller tagit ut kontanter.
Och till vilken nytta?
www.instagram.com

Varför vill de skapa sådana områden i sitt eget land?Från kommentarerna:
View attachment 496594
![]()
Den mångkulturella empatilösheten
Många tror att rasism bara är något majoritetsbefolkningen kan ägna sig åt, när den lika väl kan utövas av en minoritetsgrupp mot majoritetsbefolkningen eller mot andra minoritetsgrupper.www.gp.se
Lättaste sättet få en statsministerlön var att stödja (mp)'s ideer ?Varför vill de skapa sådana områden i sitt eget land?
Det blir en statusmarkör att kunna leva skild från det man skapat…åt less fortunate.Varför vill de skapa sådana områden i sitt eget land?

SD också skulle jag tro och förvånansvärt också StrandellÄr väl bara (kd) som tänker rösta nej i Sverige tiil möjligheten byta juridiskt kön
View attachment 496632
![]()
Korpral Roberto är nu kvinna - NyaTider.se
Han är en av de soldater som har bytt juridiskt kön i den spanska enklaven Ceuta. Efter att ”hon” har blivit kvinna säger hon att hon har fått ett eget rum, kan låta håret växa långt, att hon har fått en högre pension och att hon lättare kan befordras. Dessutom kämpar hon nu för vårdnaden om sin...www.nyatider.nu

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |