Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Döcoolt.Det där var ju respektabelt!
View attachment 496077
Jag googlade fram den, men det finns hur många som helst sådana bilder och videos från Isle of Man.Döcoolt.
Goooooglade du fram den eller finns det nån snygg hemsida med bilder av dylikt slag?
Rickard Rydell rättade till högerspegeln på Volvon genom att använda muren på Bathurts! En mek hade tiltat till den vid ett depåstopp.Det där var ju respektabelt!
View attachment 496077
Finns ju ett ställe på IoM där förarna vinklar på huvudet när de passerar en lyktstolpe.Det där var ju respektabelt!
View attachment 496077
Ska man behöva tvinga i sej Captain Morgan vill man väl ändå få bli full åtminstone?Det var provsmakning på systemet idag.
Bland annat rom och cola.
Captain Morgan 0,0% visserligen men trevligt ändå.
Var väl inte drycken i sig som var framkallade av leende, kan jag säga.Ska man behöva tvinga i sej Captain Morgan vill man väl ändå få bli full åtminstone?
Hoppsan.Bröt armen, men slipper både operation och gips
![]()
Hoppsan.
Hoppas att du gjorde något roligt, åtminstone!

Hon ska mönstra skiten ur kasernen då?Brorsdotter som är kallad till mönstring och är taggad. (Inte alls påhejad av farbror)
Ser fram emot att inom ett par år få gästa en stolt värnpliktig på ett regemente i norr.

Hon kommer sannolikt inte bli en "kodnamn Pam" men som soldat bedömer jag att hon passar.Hon ska mönstra skiten ur kasernen då?![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |