Vad är det för terror som pågår i Ukraina, aldrig hört talas om.Både Ukraina och Gaza drabbas av terrorn nu, med fler och fler civila offer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för terror som pågår i Ukraina, aldrig hört talas om.Både Ukraina och Gaza drabbas av terrorn nu, med fler och fler civila offer.
Rysslands beskjutning med granater och raketer. Bomber. Ryska soldater som våldtar kvinnor och torterar civilbefolkningen.Vad är det för terror som pågår i Ukraina, aldrig hört talas om.
Jo, men tänk om en fiende till staten Israel gömmer sig i Sverige. Då kan vi vänta drönarattacker eller israeliska jaktplan på svenskt territorium. Israel måste stoppas nu! Om de inte redan har lyckats starta storkrig i hela Mellanöstern.
Gaza bör kunna få svenskt stöd, för att kunna skjuta ned de Israeliska bombplan som dödat 15000 civila i Gaza. Artillerisystemet Archer, granatgeväret Carl Gustaf, pansarskottet AT4 och pansarvärnsrobot 57 vore väl en rimlig insats från Sverige.
Få saker skulle göra mig lyckligare än om mossad började rensa i vårt islamistproblem faktiskt.Jo, men tänk om en fiende till staten Israel gömmer sig i Sverige. Då kan vi vänta drönarattacker eller israeliska jaktplan på svenskt territorium. Israel måste stoppas nu! Om de inte redan har lyckats starta storkrig i hela Mellanöstern.
Jag misstänker att det var själva betet i hans post.Ingen av dom är till för att skjuta ner bombplan...
Sverige bör aldrig stötta terror. Oavsett om den kommer i formen av gruppering likt Hizbollah och Hamas eller ett land likt Ryssland.Nu har Israel mördat ytterligare en ledande motståndare i ett annat land. Med flyganfall har man mördat en Hizbollah-ledare i Libanon dessutom. Här bör Sverige stötta den svagare parten, Hizbollah, på samma sätt som vi stöttar Ukraina i kriget mot Ryssland. Även palestinierna i Gaza bör kunna få svenskt stöd, för att kunna skjuta ned de Israeliska bombplan som dödat 15000 civila i Gaza. Artillerisystemet Archer, granatgeväret Carl Gustaf, pansarskottet AT4 och pansarvärnsrobot 57 vore väl en rimlig insats från Sverige.
Det är väl framförallt Israel som utövar terror. Massiva bombningar av civila i Gaza, och jagar fiender till Staten Israel i andra länder. Det är som om Sverige skulle skicka några JAS- plan för att spränga "den Kurdiske Rävens" hus i Turkiet. Det vore nog inte så populärt.Sverige bör aldrig stötta terror. Oavsett om den kommer i formen av gruppering likt Hizbollah och Hamas eller ett land likt Ryssland.
Vilket hade varit det rätta att göra.Det är som om Sverige skulle skicka några JAS- plan för att spränga "den Kurdiske Rävens" hus i Turkiet. Det vore nog inte så populärt.
Skrev inte du att vi skulle slicka den turkiske ledarens fötter och undvika att stöta oss med honom?Vilket hade varit det rätta att göra.
Nej det tror jag inte, kan du länka?Skrev inte du att vi skulle slicka den turkiske ledarens fötter och undvika att stöta oss med honom?
Då minns jag nog fel...Nej det tror jag inte, kan du länka?
Det verkar så.Då minns jag nog fel...
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller