Jag har visat att Ryssland har använt 3BM60, jagh har visat att 3BM60 och 3BM59 innehåller utarmat uran, du själv förnekade det inte utan tryckte istället på att jag skulle visa att de minsann hade använt dem, nu när jag visat att de använtg 3BM60 i Ukraina så vill du få det till att den inte innehåller uttjänt uran, men ryssarna själva säger att den innehåller utarmat uran så sluta upp med tramset om nickel och järn.Åter igen, ANVÄNT!! England försåg Ukraina med vapen innehållandes utarmat uran för över ett år sedan. Jag VET att ryssarna har liknande vapen. Inte ens kroaten säger ju att man faktiskt använt dom...... Och när han själv la upp sitt klipp i April så säger han själv rätt ut att ryssarna inte ens haft moderna prylar i sina stridsvagnar. MIG veterligen så används volfram, nickel och järn i dom APFSDS som ryssarna ANVÄNDER. Sen att dom har andra prylar men som inte används förrän någon annan börjar är en annan sak...... Jösses! Åter igen, dom ända som hittills använt kärnvapen är USA. Dom enda som hittills använt utarmat uran är USA/NATO.
Jag har levererat vad du efterfrågade.
Nu vill jag ha ett fördömande av Ryssland från dig, i samma dömande ordalag som du pratar om USA och NATO. Inga krusiduller.