Ska man vara orolig för Ryssland?

Då förstår du kanske också att det gäller ALLA andra också inklusive medhårsmedia.
Vad jag förstår eller inte förstår spelar mindre roll i sammanhanget.

Vill du eller vill du inte svara på min direkta fråga ett par inlägg tillbaka?

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

Bry dig inte om vad medhårsmedia säger. Sverige liksom EU:s medlemsländer har sällat sig till förloraren Ukraina…

Som jag ser det och den information jag har tillgång till kommer Ryssland att vinna, och det inte senare än Mars 2024 men troligen redan i Januari…
Vad är du villig att satsa på spådomen?

Så du har inget hopp alls om att din spådom ska uppfyllas?
Sysslar inte med spådom! Men vill du få det till spådom så får du vända dig till experterna och medhårsmedia som spått hela tiden vad som komma skall men som har och haft fel!

Och dom som önskar död, lidande, umbäranden, olycka åt andra och tror är vid god mentalhälsa i sin inbillning…

Sysslar inte med spådom! Men vill du få det till spådom så får du vända dig till experterna och medhårsmedia som spått hela tiden vad som komma skall men som har och haft fel!
Vad skulle du kalla det du kom med då? En bildad gissning? Vad grundar du den på? Vilka fakta ligger bakom din slutsats?
Och dom som önskar död, lidande, umbäranden, olycka åt andra och tror är vid god mentalhälsa i sin inbillning…
Vad det nu har med något jag sagt att göra.

Bry dig inte om vad medhårsmedia säger. Sverige liksom EU:s medlemsländer har sällat sig till förloraren Ukraina…

Som jag ser det och den information jag har tillgång till kommer Ryssland att vinna, och det inte senare än Mars 2024 men troligen redan i Januari…
Ytterst osannolikt. Nato kan inte tillåta Ryssland att vinna, för då skulle Ukraina för all framtid var förlorat som medlem i Nato. Då skulle hela planen med Natos utvidgning i öst spricka.
Det mest sannolika är att man kommer tvingas förhandla, och att Ukraina kommer få avträda vissa områden i de östra regionerna. Med det kommer ta tid innan dessa, möjligen kommer vi få se förhandlingar inledas under 2024.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back