Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då förstår du kanske också att det gäller ALLA andra också inklusive medhårsmedia.Nej, naturligtvis inte. Hur skulle en enskild sporthojsmedlems önskan kunna förändra något i utgången på konflikten som diskuteras här.
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Tror inte det…försök med någon webbsida med ockulta som huvudämne…Är det i den här tråden man kan få hjälp att hitta borttappade föremål?
Vad jag förstår eller inte förstår spelar mindre roll i sammanhanget.Då förstår du kanske också att det gäller ALLA andra också inklusive medhårsmedia.
Vad jag förstår eller inte förstår spelar mindre roll i sammanhanget.
Varför?
Vad är du villig att satsa på spådomen?Bry dig inte om vad medhårsmedia säger. Sverige liksom EU:s medlemsländer har sällat sig till förloraren Ukraina…
Som jag ser det och den information jag har tillgång till kommer Ryssland att vinna, och det inte senare än Mars 2024 men troligen redan i Januari…
Det överlåter jag åt dom som önskar olycka, död, umbäranden, lidande, och tror att de är vid god mentalhälsa i sin inbillning…Vad är du villig att satsa på spådomen?
Så du har inget hopp alls om att din spådom ska uppfyllas?Det överlåter åt dom som önskar olycka, död, umbäranden, lidande, och tror att de är vid god mentalhälsa i sin inbillning…
Sysslar inte med spådom! Men vill du få det till spådom så får du vända dig till experterna och medhårsmedia som spått hela tiden vad som komma skall men som har och haft fel!Så du har inget hopp alls om att din spådom ska uppfyllas?
Vad skulle du kalla det du kom med då? En bildad gissning? Vad grundar du den på? Vilka fakta ligger bakom din slutsats?Sysslar inte med spådom! Men vill du få det till spådom så får du vända dig till experterna och medhårsmedia som spått hela tiden vad som komma skall men som har och haft fel!
Vad det nu har med något jag sagt att göra.Och dom som önskar död, lidande, umbäranden, olycka åt andra och tror är vid god mentalhälsa i sin inbillning…
Vad kallar du det medhårsmedia, experter säger, och det visar sig att dom haft fel?Vad skulle du kalla det du kom med då? En bildad gissning? Vad grundar du den på? Vilka fakta ligger bakom din slutsats?
Vad det nu har med något jag sagt att göra.
VAd har det med saken att göra?Vad kallar du det medhårsmedia, experter säger, och det visar sig att dom haft fel?
VAd har det med saken att göra?
Japp! Det är dom som önskar död, lidande, olycka och umbäranden åt andra, och tror att de är vid god mentalhälsa i sin inbillning!Ja, nu har ngn glömt sin psykofarmaka igen.
Du bjuder på underhållning iaf, men man undrar om du har permis nu?Japp! Det är dom som önskar död, lidande, olycka och umbäranden åt andra, och tror att de är vid god mentalhälsa i sin inbillning!
Jag önskar INGET av det åt andra!
Den attityden borde finnas bland fler världsledare!I all välmening tror jag vi skall låta den här personen vara ifred. ❤

Ytterst osannolikt. Nato kan inte tillåta Ryssland att vinna, för då skulle Ukraina för all framtid var förlorat som medlem i Nato. Då skulle hela planen med Natos utvidgning i öst spricka.Bry dig inte om vad medhårsmedia säger. Sverige liksom EU:s medlemsländer har sällat sig till förloraren Ukraina…
Som jag ser det och den information jag har tillgång till kommer Ryssland att vinna, och det inte senare än Mars 2024 men troligen redan i Januari…
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |