Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Äntligen kan någon "bevisa" nåt som jag alltid har vetat om!!
View attachment 491268
![]()
”De som inte dricker har högre dödlighet”
Gå runt i morgonrock på gatorna i Göteborg har hon inga problem med. Och hade Sverige haft en pubkultur värd namnet då vet Agnes Wold att hon hade varit stammis. Nu är den 68-åriga professorn klar som ny kolumnist i Expressen, och det är möjligt att just alkohol kan bli ett ämne som hon tänker...www.expressen.se
(Dvs, nån oss kommer aldrig att dö).
AbsoluT-blå ett par stycken i helgen så kommer man ju se ordentligt genom vinterrutan på bilen oxå!Ja de e sant men inte 1l spolarvätska per dag ?
20cl/40% per dygn max med uppehåll 2 dagar i veckan och minst 1 vecka i sträck per månad.
Blir det en 5liters T-Blå i helgen?

AbsoluT-blå ett par stycken i helgen så kommer man ju se ordentligt genom vinterrutan på bilen oxå!![]()

Jag blev erbjuden T-röd av en gubbe i min ungdom. Han påstod att han druckit det i 30 år och att han inte tagit skada av det. Eftersom jag inte tyckte det såg ut att stämma fick han dricka själv.
Jag blev erbjuden T-röd av en gubbe i min ungdom. Han påstod att han druckit det i 30 år och att han inte tagit skada av det. Eftersom jag inte tyckte det såg ut att stämma fick han dricka själv.
Alkisar dricker inte bara t-doja utan aceton.
Nej, det gör dom inte
Kurvig, men lurig, vägsträcka.Man kan inte annat än le när man sitter i sadeln, trots fuktig och kall avslutning . Men det positiva är att då blev det ännu trevligare att tända en brasa och hälla upp en god dryck!
View attachment 491046
View attachment 491045
Kroppen bildar aceton i liten mängd naturligt vid nedbrytning av fett, men i extrema fall typ obehandlad diabetes och/eller svält så kan acetonproduktionen bli såpass hög att utsöndringarna kan anas via andedräkt och svett:Beror inte acetonlukten på att dom ofta utvecklar diabetes som dom dessutom missköter?
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|