powerjohan
Ogudaktig sporthojare
200 bilar i Malmö firade terrorangreppet på Israel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja helt sjukt. Men förvånad nej. Jävla pack. Return to sender200 bilar i Malmö firade terrorangreppet på Israel
Kräket bar inte ens munskydd, det hade kanske kunnat rädda en undan det värsta av exponeringen om man sluppit bli fysiskt duschad av fanskapets explosiva nysattacker... Fan är det för fel på folk??

När såg du en grupp av folk lära sig något senast?Folk som inte har vett att hålla sig hemma när de är sjuka
När man för första gången på en jävla massa år unnar sig en avslappnande minisemester med damen så får man givetvis platsen på planet bredvid någon jävla luffare som sitter och hostar, harklar och nyser så det stänker över en hela jävla flygturen utan så mycket som antydan till dåligt samvete eller ursäkter, vilket givetvis resulterar i att både tjejen och jag nu är sjukare än vi varit på bra jävla länge trots att vi har småkids som i tid och otid kommer hit med en ny variant av förskolemuterad ebola eller vad fan det nu är de kokar ihop på det där jävla biostridsmedelslabbet...
Hur svårt ska det vara att stanna hemma när man är sjuk?? Jag skiter faktiskt fullständigt i om din resa brinner inne, det är din förbannade skyldighet att isolera dig och skona dina medmänniskor från vad det nu är för pest du bär på när du är sjuk. Vad fan, har folk inte lärt sig någonting av hela den här jävla Covidpandemin??Kräket bar inte ens munskydd, det hade kanske kunnat rädda en undan det värsta av exponeringen om man sluppit bli fysiskt duschad av fanskapets explosiva nysattacker... Fan är det för fel på folk??
![]()
![]()
Att individer ska lära sig är tydligen också för mycket begärt...När såg du en grupp av folk lära sig något senast?
Och masker gör väldigt för att begränsa vid nysningar, de bara riktar åt sidorna istället. Åker man flyg så sitter man i ett slutet utrymme med ett flertal som är smittbärare av någon sorts förkylning, och eftersom att luften är så jävla torr blir andningsvägarna uttorkade och smittrisken högre.
Det skulle vara extremt lätt att screena folk som kliver ombord mot feber, men det görs inte, alltså flyger folk med feber.
Jula åxå när jag var där å köpte filar.Citygross hade plockat fram julpyntet här i veckan...
Sverige är ett avlångt land.Jula åxå när jag var där å köpte filar.
Öven kälkar?
Butikerna tänker kanske på dom som planerar närmsta 6 månaderna söderut.Sverige är ett avlångt land.
Båda organisationerna styrs med central varupåfyllnad och låg grad av autonomi i varuhusen.
Riktigt gissel ibland att vara inom retail i Sverige, eftersom du kan ha butiker i både Haparanda och Trelleborg där du har en temperaturskillnad på 30 grader och inte sällan svårt att hantera prognosmakeriet så att det blir kanon till samtliga butiker.
Men, med det sagt så håller jag med er. Löjligt med julprydnader i början av oktober, men samtidigt är det då som många börjar göra en intern behovsanalys och det skapas många mentala köp.

Man kan...Skiftesjobb.
Kan man be sambon att byta arbete eller flytta?![]()
Företag borde öva på att ha lite jävla stängt faktiskt, tycker jag.Man kan...

Sen kan man ju också fråga sig hur många 3-5-åringar som själva väljer att bli veganer? 
Men vaf.Grabben fick en färsk älgskånk av en kompis till mig, och han blev SÅ stolt, och vi skulle visa upp den på dagis, som en del av sommaruppgiften. Han vill både lära sig mer om hur en klöv funkar, och visa upp det för sina kompisar.
Men, på dagis tog det tvärstopp. Dels var den toxisk, det var ju från ett djur, som levde i skogen, då måste den ju vara full av bakterier och gifter, så den kom inte längre in än i hallen. Och dels var det kränkande för de veganska barnen att ha visa upp delar från ett riktigt djur.
Borde inte ungarna få lära sig att djur finns på riktigt, och inte är något man bara ser i djurparker och i Disney-filmer? Och allt animaliskt dom faktiskt äter på dagis, kommer det från en maskin? Jag hoppas verkligen inte att dom har några plaster gjorda av fossila oljor, det skulle ju vara ett enormt trauma för de veganska ungarnaSen kan man ju också fråga sig hur många 3-5-åringar som själva väljer att bli veganer?
![]()

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |