Vad är den här grejen med att du tvångsmässigt hittar på egna namn på länder och personer? ?basarturken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är den här grejen med att du tvångsmässigt hittar på egna namn på länder och personer? ?basarturken
Marabou hade väl affärer i Ryssland, right?
Borde man då tittstrejka 4:an, 7:an, 12:an som kör Marabou-reklam?
Avd: Gör så mycket du kan!
Massmord...Mmmmm... Massmord
Jag tittstrejkar redan all TV, men var och en gör som den vill.
Däremot kan man ju mail redaktionerna och påtala att man finner det osmakligt att dom tjänar pengar på att Marabou måste annonsera mera för att folk bojkottar dom.
Min lokala ICA har inte plockat bort Marabou ur sortimenten, och nu är det ständigt kampanjer på deras produkter, jag frågade och det är kampanjer från Marabou, men det säljer ändå dåligt.
Massmord...
Håller med, osmakligt. Näe, verkar inte va nån butikskedja som fryser ut Marabou, rätt märkligt. Hoppas dock att försäljningen dyker brant nedåt. Ska skicka mail och höra med dom, bra tips!
Vilken tönt, vm i godhetssignalering. Undrar vad han döljer.Det började med att han plockade bort porrtidningarna, sedan tobaken sen var det något mer och sedan tror jag att han gjorde något för Ukraina också, jag handlar inte där själv så jag vet inte.
Vilken tönt, vm i godhetssignalering. Undrar vad han döljer.
Det är klart att man inte kan skamma marabou, i så fall måste folk sluta köra Volvo först.
Äckligt pk, känner bara förakt.Ptja, hans butik, hans regler.
Jag tror det var tjejerna i butiken som talade om att dom inte tyckte om att stå och fylla på porrtidningar i hyllorna, och då plockade han bort dom, resten är nog helt hans egna beslut.
Har hans omsättning minskat? Tja, kanske, men det tycker han att det är värt.
![]()
Ptja, hans butik, hans regler.
Jag tror det var tjejerna i butiken som talade om att dom inte tyckte om att stå och fylla på porrtidningar i hyllorna, och då plockade han bort dom, resten är nog helt hans egna beslut.
Har hans omsättning minskat? Tja, kanske, men det tycker han att det är värt.
![]()
Äckligt pk, känner bara förakt.
Hans butik, etablissemangets regler.
Rock n roll är de få butiker som säljer porrtidningar fortfarande.

Äckligt pk, känner bara förakt.
Hans butik, etablissemangets regler.
Rock n roll är de få butiker som säljer porrtidningar fortfarande.
”Döda barn dricker inte Oboy” var det nån som nämnde med adress till mondelezzz.För mig har det inte varit något problem att hitta alternativa varor, utom Oboy chokladdryck, jag vet att Kommunist-ICA (Konsum) har någon chokladdryck i sitt sortiment som heter Änglamark, men jag har inte provat den, jag klarar mig kanske ett år till på det jag har kvar
”Döda barn dricker inte Oboy” var det nån som nämnde med adress till mondelezzz.
Lidl har en schysst chokladdryck om det hör till livets nödtorft.
Jag kör med pulver från Pirkka (en ljusblå kartong) köpt i Finland eller på Åland. Ingen mjölkprotein i den heller, så den funkar för de flesta med allergi. Riktigt god.”Döda barn dricker inte Oboy” var det nån som nämnde med adress till mondelezzz.
Lidl har en schysst chokladdryck om det hör till livets nödtorft.
Suzuki och Yamaha!Tänkte bara dubbelkolla en grej, skojar ni om det här med oboy?
Tror ni har lite större problem än chokladdrycken.
![]()
#LeaveRussia
#LeaveRussia: The List Of International Companies That Continue To Do Business In Russialeave-russia.org
Bara att skicka hojarna till skroten!Kim har nog övertygat Putler om hur fint dom har det i Nordkorean vid senaste mötet.... vi vill antagligen inte skapa ett nytt Nordkorea av Ryssland.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |