Vad fick dig att le idag?

Du är inte påläst ordentligt.....
:hej

Ja, det är många år sedan jag läste boken, det kan ha varit antiterrorpolisen som körde Mercedes då, jag har ett starkt minne av att dom skulle vara vita/silverfärgade också, dels för att smälta in, dels för att inte bli så varma när man satt i dom och väntade.

Ja, det är många år sedan jag läste boken, det kan ha varit antiterrorpolisen som körde Mercedes då, jag har ett starkt minne av att dom skulle vara vita/silverfärgade också, dels för att smälta in, dels för att inte bli så varma när man satt i dom och väntade.
Jag tror att jag läste boken, ska nog kolla upp nån antikvariesida och leta upp den för att läsa om den.

Edit:
Måste leta upp filmen också:

Last edited:
20230531-195207.jpg

Fick man reda på vikten i artikeln?

Måste ha hittat en ganska avslappnad position med resten av kroppen för att inte påverka vägningen. Vore intressant att veta (utan bilder tack!) hur han gick tillväga.

Hade det varit mer ok i grönsaksavdelningen? Köttdisken kanske hade legat närmare funktionsmässigt, men den vågen brukar inte kunder ha tillgång till.

Fick man reda på vikten i artikeln?

Måste ha hittat en ganska avslappnad position med resten av kroppen för att inte påverka vägningen. Vore intressant att veta (utan bilder tack!) hur han gick tillväga.

Hade det varit mer ok i grönsaksavdelningen? Köttdisken kanske hade legat närmare funktionsmässigt, men den vågen brukar inte kunder ha tillgång till.

2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff.

Ser ut som ett gäng downies som sitter på rosa badringar

Sen sa jag , jag kommer se till att du begår sjävmord

Han : Hotar du mig

Jag : Nej , det är ett löfte - du är död

Sekten Säpo , hård utbildning dom har iaf mot stjärten :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...