Har en bekant med en S1000rr o dom är känsliga, bmw bygger in allsköns skit som påverkar varandra hel i onödan.
Hans qs knapp på styret blev uppenbart glapp o hojen går ej, bara att byta hela el delen i handtaget 6000 spänn ungefär.
Vinst o förlust satt han med en dremmel och slipade fram tryckknapp i epoxyn o bytte till en ny från Elfa för 12 spänn o sedan gick hojen perfekt igen.
BMW har en förmåga att komplicera saker bara för att.
Jag tycker absolut du skall åka o diagnoserna den på bike. Då vet du o jag inbillar mej att i det fallet struntar bike om du kommer med hojen kåplös det sparar mycket jobb.
För att börja tro en massa och inte veta då kan man skapa bekymmer, tro mej, jag har pillat i många saker där folk tycker att en riktig karl kan själv, o det kan bli jätte dyrt.
Kolla komprisionen när du ändå gräver, värdena där kan skvallra om en del möjliga saker som kan vara fel