Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Själv har jag ungefär 60 kWh när jag rullar ut från depån, det räcker till drygt en timme gubb-motionskörning effektiv tid. Och kör man enduro "laddar" man fullt på 10 sekunder.
Varg har 6kwh och det tar 2 timmar att ladda när batteriet är tomt, på dom två timmarna kör övriga tävlande ungefär tre varv på Gotland.
Varg har 6kwh och det tar 2 timmar att ladda när batteriet är tomt, på dom två timmarna kör övriga tävlande ungefär tre varv på Gotland.