Gamla enstånkor

Håller på och velar på om jag skall sälja bort gammeltenerén eller ej.
Vånda, vånda...

:confused:
Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?

Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.

Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?

Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.
Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.
Har kört relativt mycket med Tenerén för att den är mer praktisk och användbar för mig än gixxern jag hade före, men den är lite väl mellanmjölk.

Har du bara en hoj? :va :)
Jag har två!
Men kawan blir inte körd i år heller.
Måste hitta tid för att riva ur rovan ur den och ett dera totalrenovera, eller byta ut, samtliga lager i chassiet och bromsar + fjädring måste också gås igenom. Innan dess måste jag hitta tid att bygga ihop verkstaden där det skall hända... :rofl

Så ja, jag har bara en hoj.... Nära nog. :1pajas

Ett riktigt touringjärn. De verkar finnas över hela världen. Bra om man behöver delar på jordenrunttrippen. :)
Hela världen förutom Europa. Åtminstone än så länge, förhoppningsvis ändras det så småningom.

En jobbarkompis brukar lite då och då berätta då han sin ungdom åkte på semester från Finland till alperna på en FT500 och den skar två gången på den resan.

Ascot, som torde vara något av det tristaste som tillverkats. Finns det inte en hel tråd om den? Eller var det bara en räcka inlägg?

Ascot, som torde vara något av det tristaste som tillverkats. Finns det inte en hel tråd om den? Eller var det bara en räcka inlägg?

Cronic hade en byggtråd:

Minns jag helt fel eller kostade de där 45 tusen begagnade för 20 år sen?
Säkert köpte min med renoveringsbehov -07 för 27” får mer för den idag men den är i bättre skick än då också ,sen är beggat helt skruvat prismässigt både på hojar/båtar och allt annat känns det som och har varit ett antal år nu

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D