Gamla enstånkor

Utom att de här såldes för ca 10000kr för nåt år sen (osagt skicket på denna hoj, framgår inte). Men det är väl den normala prisutvecklingen de senaste åren...

Det känns som att den var med i tråden när det begav sig, med tanke på att han har editerat annonsen och hälsar till oss här...

Hoppas att han fick så bra betalt att han kunde köpa en telefon :ROFLMAO:
Vi kanske får veta, tror inte säljaren är så långt borta.

Men skulle det inträffa har jag helt nya sidokåpor i rätt färg att skänka bort.

Skänk inte.
Det finns ingen plast att få tag på genom normala kanaler. Det var länge sedan jag ens såg någon annonsera ut enstaka NOS-plast till Tengai.

Du kan få bra pengar och ändå göra någon glad.

Skänk inte.
Det finns ingen plast att få tag på genom normala kanaler. Det var länge sedan jag ens såg någon annonsera ut enstaka NOS-plast till Tengai.

Du kan få bra pengar och ändå göra någon glad.
Jag vet men jag men det gäller att hitta någon som är intresserad.

Har ni sett den här då. Ser ut att vara oförskämt fin.

Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki KL650B Tengai https://www.blocket.se/annons/skaraborg/kawasaki_kl650b_tengai/107752761

View attachment 482274

Den ser faktiskt exceptionellt välbehållen ut. Även jag tycker det är en trevlig modell - knasig mix av landsvägskåpa och dual purpose-hoj.

Slaglängden på fjädringen är kortare än till och med KLR, men kåpan fungerar oväntat bra.
Den kan segla lite i vindar snett framifrån med all den obrutna plasten, men man vänjer sig.

Håller på och velar på om jag skall sälja bort gammeltenerén eller ej.
Vånda, vånda...

:confused:

Håller på och velar på om jag skall sälja bort gammeltenerén eller ej.
Vånda, vånda...

:confused:
Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?

Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.

Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?

Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.
Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.
Har kört relativt mycket med Tenerén för att den är mer praktisk och användbar för mig än gixxern jag hade före, men den är lite väl mellanmjölk.

Back