Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Lila.
Den där Hondan står fortfarande högst upp på min villhöver-lista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lila.
Ett riktigt touringjärn. De verkar finnas över hela världen. Bra om man behöver delar på jordenrunttrippen.Lila.
Den där Hondan står fortfarande högst upp på min villhöver-lista.
Beror på....Håller på och velar på om jag skall sälja bort gammeltenerén eller ej.
Vånda, vånda...
![]()
Absolut lite frän.View attachment 482265
Såg denna i Norrkan, verkar fräsig!

Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?
Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.
Har du bara en hoj?Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.
Har kört relativt mycket med Tenerén för att den är mer praktisk och användbar för mig än gixxern jag hade före, men den är lite väl mellanmjölk.
Jag har två!Har du bara en hoj?![]()
![]()

View attachment 482265
Såg denna i Norrkan, verkar fräsig!
Hela världen förutom Europa. Åtminstone än så länge, förhoppningsvis ändras det så småningom.Ett riktigt touringjärn. De verkar finnas över hela världen. Bra om man behöver delar på jordenrunttrippen.![]()
En jobbarkompis brukar lite då och då berätta då han sin ungdom åkte på semester från Finland till alperna på en FT500 och den skar två gången på den resan.
Ascot, som torde vara något av det tristaste som tillverkats. Finns det inte en hel tråd om den? Eller var det bara en räcka inlägg?
Hmm, blockettråden eller stånkatråden???? Bra pris på renoverad evighetsmaskin. Måste lagt en bra hög laxar på delarna ändå
Den hade jag missat!
Minns jag helt fel eller kostade de där 45 tusen begagnade för 20 år sen?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XR 650R https://www.blocket.se/annons/varmland/honda_xr_650r/108084559
En LaFerrari eller en XT650R..?
Förövrigt håller grisarna sitt värde väl. Sålde min -00a för 42k för 12 år sedan.
Allt är uppochner idag sålde en gixxer1000 2010 med strax över 2000 mil på mätaren idag 13 år senare och mycket mil till är dom inte billigare ?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XR 650R https://www.blocket.se/annons/varmland/honda_xr_650r/108084559
En LaFerrari eller en XR650R..?
Förövrigt håller grisarna sitt värde väl. Sålde min -00a för 42k för 12 år sedan.
Edit: XR, inte XT. Goddammit.
Säkert köpte min med renoveringsbehov -07 för 27” får mer för den idag men den är i bättre skick än då också ,sen är beggat helt skruvat prismässigt både på hojar/båtar och allt annat känns det som och har varit ett antal år nuMinns jag helt fel eller kostade de där 45 tusen begagnade för 20 år sen?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |