gundj
Gubbe
De får nog vara.Man funderar..... Hans i Vara säljer dessa hojar - synpunkter på prissättningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De får nog vara.Man funderar..... Hans i Vara säljer dessa hojar - synpunkter på prissättningen?
Lägger man ut en vara som "BILLIGAST PÅ BLOCKET" så kan man väl åtminstone göra en sökning på samma vara på Blocket och se om det stämmer....eller...?
?
View attachment 481061
Lägger man ut en vara som "BILLIGAST PÅ BLOCKET" så kan man väl åtminstone göra en sökning på samma vara på Blocket och se om det stämmer....eller...?
?
View attachment 481061
Alla känner ju Per i Hässleholm ?
Han har haft flera fina ovanliga hojar. Verkar fastnat på 125cc. Typ Suzuki Stinger och liknande har han annonserat innan.Jaha, vad har vi här då?
View attachment 481074
View attachment 481075
TR-Sukan ser verkligen äckelfin ut.
Säljarens övriga annonser var intressanta dom också.
Edit:
Ja ja, han har smugit in två hojar under en rubrik. Så har jag också gjort för att komma undan granskargestapo hos Blocket.
Jag vet vem han ärAlla känner ju Per i Hässleholm ?

Jag skulle inte vilja slå runt med crosskarten han säljer, med tanken som högsta punkt, delvis ovanför rullburen.Han har haft flera fina ovanliga hojar. Verkar fastnat på 125cc. Typ Suzuki Stinger och liknande har han annonserat innan.

Jag lånade en sommar en japscustom med apehangers. Första känslan efter jag kört några hundra meter var att jag kände mig jävligt tuff och cool, på en sätt som förvånade mig. Jag ville liksom tända en cigg som skulle dingla i mungipan. Jag var inte lika tuff efter några timmar in på Mälaren Runt, men man vänjer sig på något sättNågon som har egen erfarenhet av denna körställning?
Är den verkligen "skön och avslappnad" som den beskrivs?
Har bara egen erfarenhet från snöskoter där man får kompromissa en stående körställning i lössnö, och då ha ett relativt högt styre.
Nackdelen blir att jag tycker att det är jobbigt att ligga och mata mil med händerna i samma höjd som ögonen
View attachment 481087

Är säkert avslappnat tills man behöver bromsa.Någon som har egen erfarenhet av denna körställning?
Har bara egen erfarenhet från snöskoter där man får kompromissa en stående körställning i lössnö, och då ha ett relativt högt styre.
Nackdelen blir att jag tycker att det är jobbigt att ligga och mata mil med händerna i samma höjd som ögonen
View attachment 481087
Är säkert avslappnat tills man behöver bromsa.
Nej, inte erfarenhet. Men har en reflektion.Någon som har egen erfarenhet av denna körställning?
Det är framför allt nödvändigt för få plats med papiljotter i armhålorna. När väl lockarna är i ordning hjälper de till att hålla upp armarna.Någon som har egen erfarenhet av denna körställning?
Ja den Suzukin ser verkligen ut att vara i nyskick. Undrar om den är lika fin i verklighetenJaha, vad har vi här då?
View attachment 481074
View attachment 481075
TR-Sukan ser verkligen äckelfin ut.
Säljarens övriga annonser var intressanta dom också.
Edit:
Ja ja, han har smugit in två hojar under en rubrik. Så har jag också gjort för att komma undan granskargestapo hos Blocket.
Den var lite cool....
Tio års byggtid, tio år och massa pengar rakt ner i toaletten. Inte ens framdäcket fick han dit rätt. Bytt tank till en mindre?? Hur stor var originaltanken? Tur att han inte körde ihjäl sig DIRECKT
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |