Tror jag inte, det är väl en tråd endast om huruvida man ska vara rädd för Ryssland? Ukraina står inte i rubriken så sluta tjata om det tack.Åjo, du läser ju mina inlägg tydligen.
Men det är en tråd om ryssland då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag inte, det är väl en tråd endast om huruvida man ska vara rädd för Ryssland? Ukraina står inte i rubriken så sluta tjata om det tack.Åjo, du läser ju mina inlägg tydligen.
Men det är en tråd om ryssland då?
Jag vet, vi startar kärnvapenkrig för Krim! De gränserna ska jella. Och alla som inte är indianer skall ut ur hela Nordamerika, det är också realistist!!!!!
Nä, nu återgår vi till att posta länkar från Twitter innan WG får en stroke.
Jag såg att det var en journalist som fick sparken för att hen påstod att det var Ryssland som bombade Polen, förmodligen var det alltså på det viset, intressant.
Jag tycker Sveriges gränser 1904 borde gälla här oppe i Norden iaf…Ja, enkelt är det inte där omkring. ?
Det förstod jag när jag var i Österrike och jobbade och fick en del av deras syn på den freden.
Frågan blir ju från vilken tidsepok som vilka gränser ska gälla?
Karl XI eller Karl XII?
Nog för att det är en semidvärg men de korta benen kan fan inte höra ihop med den överkroppen???
Absolut, och om Orban i dagarna haft en halsduk med delar av Ukraina på så kan man väl inte avfärda det som helt irrelevant för denna tråd heller. Att det blev dålig stämning när det framkom att Ukraina krånglar med etniska ungrares hemspråk kunde jag förvisso räknat ut, i denna tråd ska allt vara svart eller vitt, nyanser är strängt förbjudet.Anledningen till att vi, eventuellt, ska vara rädda för Ryssland är för deras militära insatser i diverse grannländer. Främst Ukraina och Georgien. Så jag skulle säga att Ukraina är synnerligen relevant i sammanhanget.
Smala ben framförallt. Eller luras man för att han har för stor kavaj?Nog för att det är en semidvärg men de korta benen kan fan inte höra ihop med den överkroppen???
Absolut, och om Orban i dagarna haft en halsduk med delar av Ukraina på så kan man väl inte avfärda det som helt irrelevant för denna tråd heller. Att det blev dålig stämning när det framkom att Ukraina krånglar med etniska ungrares hemspråk kunde jag förvisso räknat ut, i denna tråd ska allt vara svart eller vitt, nyanser är strängt förbjudet.
Ja fast det kan ju inte vara ungrare boendes i Ukraina ansvar tänker jag.Det blir lite konstigt dock mtp Ungerns inte så välvilliga inställning till hemspråk för folkgrupper boende i Ungern.. live as you learn et al.
Lite märkligt att kräva rätt som man själv inte skulle ge… avseende vad Viktor tycker och agerar utifrån..Ja fast det kan ju inte vara ungrare boendes i Ukraina ansvar tänker jag.
De får släppa detta som nu är 100år sedan. Skitfånigt att bråka om detta nu.Trianonfördraget 1921 innebar att Ungern förlorade stora områden
Efter första världskriget delades Ungern i samband med Trianonfördraget, vilket den ungerska ledningen ofta hänvisar till som en historisk oförrätt.
Genom freden i Trianon 4 juni 1920 tvingades Ungern avstå mer än två tredjedelar av sitt territorium.
Absolut, frågan är väl lite när man förväntas släppa.De får släppa detta som nu är 100år sedan. Skitfånigt att bråka om detta nu.
Vet inte, om 100 år är lagom, kanske 55 också är lagom?Är 8 år nog?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |