Sverige idag..

47, det blev en till i kväll
Men som någon politiker sagt: Det är mycket liten risk det blir Du som blir skjuten om Du
inte "är känd av polisen"
inte befinner dig på fel plats vid fel tidpunkt ....

Man vet knappast om det är någon som provkör ett responssystem eller om det är nån minoritet som firar nyår mitt i sommaren.

Det senare vaknade jag av när jag bodde i Husby.
Många nyårsaftnar i år. Väl försvarat. Då kan vi lägga ner arbetet mot skjutvåld.

71f411704ca1ce31fcbfcf082aaa153d.jpg

*TADA*

Nytt rekord, undra om Morgan Johansson är stolt…

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Många nyårsaftnar i år. Väl försvarat. Då kan vi lägga ner arbetet mot skjutvåld.
Jag tror att det rapporteras in betydligt fler "misstänkta skottlossningar" än antalet "faktiska" sådana. Något behöver definitivt göras, men att ta 19 rapporter som intäkt för att det är 19 skjutningar tror jag är fel.

Jag tror att det rapporteras in betydligt fler "misstänkta skottlossningar" än antalet "faktiska" sådana. Något behöver definitivt göras, men att ta 19 rapporter som intäkt för att det är 19 skjutningar tror jag är fel.

Nja, dom är ju rätt bra på att sortera bort falsklarmen, men okej, jag ger dig 50%.

50% av 19 är (jag ger dig en bonus) 9 skottlossningar

Är det bra då?

Ja det är anmälningsbenägenheten som ökat, förr i tiden anmäldes minsann bara verkliga skottlossningar och inte ens alla dom. :3freak

Fyvfan. En mamma med barn ikväll. ?
Morgan hade nog rast en stund...

Man kan ju undra vad som hände runt 2015 som fick det att fullständigt skena. Jaja, det kommer vi aldrig få veta.
Massinvandring från mena? Men passa dig för kausaliteten bara.
De såg att våldtäktsstatistiken skenade och tog sitt pick och pack till sverige för att rädda vårt fagra kvinnfolk. Dessa feminismens fanbärare kan vi tacka mycket för. Tänk hur det skulle sett ut om de inte kommit hit.

Är det någon som tror att det blir någon skillnad om andra blocket med sossepolitik vinner? Två nyanser av i princip samma sak.

Är det någon som tror att det blir någon skillnad om andra blocket med sossepolitik vinner? Två nyanser av i princip samma sak.

Nej nej, du har helt rätt.
Konsekvenserna av den Morganiserade brottsligheten landet har i våra socialdemokratiskt utsatta områden kommer vi tvingas leva med i minst 10-20 år framåt oavsett vilket block som tar får makten den 11 september 2022.

Vi är troligen fortfarande i samma sits, att det först kommer bli värre innan det kan börja bli bättre...

Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h