Gamla enstånkor

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.
Han är nog lycklig i sin okunnighet å smaklöshet.

Får som någon nämnde starta en egen tråd om hans hojar... Sen när den tråden är igång så kan någon skicka länken till han..?
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.
Du skall respektera oss dyslektiker?

Men det innebär ju inte att du inte kan hacka på hojarna han sabbar. ??
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Du skall respektera oss dyslektiker?

Men det innebär ju inte att du inte kan hacka på hojarna han sabbar. ??
Även en dyslektiker kan väl använda Word t ex när han ska skriva en annons.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Även en dyslektiker kan väl använda Word t ex när han ska skriva en annons.
Inte jag, jag vet ej hur Word funkar o är ej intresserad att lära mej heller. ? Skojar bara, naturligt får du klanka ned, tål man inte att någon rättar det som e galet är man fan miljöpartist??
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Inte jag, jag vet ej hur Word funkar o är ej intresserad att lära mej heller. ? Skojar bara, naturligt får du klanka ned, tål man inte att någon rättar det som e galet är man fan miljöpartist??
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Uppland, Norrtälje
Hoj
Japanska 80-talare
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.
Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.

Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...
Det är något som jag noterat som underligt vanligt konstigt nog. Höga chefer som kommunicerar som en fjirtis på Lunarstorm.
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Jag hann inte ens läsa annonsen innan den försvann, men om någon annonserar ut en fungerande XT250 för 8000kr saknar denne totalt all koll på vilken prisnivå som gäller. Det är verkligen att skänka bort hojen, det dubbla hade varit en miniminivå.
Ca 25kkr, minst, för då hade jag kanske hunnit med.
Nu blir den väl stugmoppe hos någon surgubbe som inte bryr sig om att den sakta återgår till naturen.
Jag ser den lutad mot en gran till hösten.
Livet är orättvist…. :(
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Uppland, Norrtälje
Hoj
Japanska 80-talare
Ca 25kkr, minst, för då hade jag kanske hunnit med.
Nu blir den väl stugmoppe hos någon surgubbe som inte bryr sig om att den sakta återgår till naturen.
Jag ser den lutad mot en gran till hösten.
Livet är orättvist…. :(
Det vore nästan ännu värre om den hamnade hos en samlare, det finns tydligen sådana som samlat på sig 5-10 st av dessa hojar. Då är risken stor att dessa hojar aldrig mer kommer ut på marknaden.
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det vore nästan ännu värre om den hamnade hos en samlare, det finns tydligen sådana som samlat på sig 5-10 st av dessa hojar. Då är risken stor att dessa hojar aldrig mer kommer ut på marknaden.
Fast vad spelar det för roll, ni köper dom ju inte och håller dom på vägarna hursomhelst.
Varför ska dom då ut på marknaden igen?

Då är det väl skitsamma om någon köper 15st och ställer dom i ett garage, eller om dom körs i en metallpress och omvandlas till konservburkar.

NI HAR JU INGET SERIÖST INTRESSE AV DOM FÖR DÅ SKULLE NI HA KÖPT EN!
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top