Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt bygge!Tack för kommentarer! Jag har letat ekerfälgar utan vidare framgång, är det någon här som har ett uppslag på var jag kan hitta detta så vore jag tacksam!
Frågan är dock om kostymen ska se nästan ny ut eller faktiskt vara ny.Utseende gick före såna detaljer denna gång : ) man har ju inte kostym på skogspromenaden lixom.. Ja nytt OEM går ju så klart enkelt att köpa, jag letar bättre begagnat..

Wheels & parts kan säkert få ihop nav, ekrar samt fälgbana som skulle passa..Tack för kommentarer! Jag har letat ekerfälgar utan vidare framgång, är det någon här som har ett uppslag på var jag kan hitta detta så vore jag tacksam!
Snyggt bygge även om det inte riktigt är min smak, men det finns ju en viktig detalj och det är en helhet som håller ihop som man inte ser allt för ofta på denna typ av byggen.Det har diskuterats mycket om prislappen på gamla stånkor här, jag går i tankarna att sälja av denna. En SR500 något ombyggd. Allt pulverlackerat, M-unit elsystem, elektronisk tändning, antigravity batteri, M-unit hastighetsmätare med digital tripp etc. stor förgasare, K&N filter, RF-avgassystem, protaperstyre, YSS-stötdämpare, nytt drivpaket, nya däck, skattebefriad/bes-befriad. Vad betingar denna tingest i pris enl. allmänheten?
Exakt; "Nu när jag för en gångs skull på tre år tvättat hojen, så kan jag ju plåta för den där Blocket-annonsen... som jag lägger ut när den är skitig igen... så får den nya ägaren tvätta nästa gång!"Jag brukar reta mig på hojar som försäljningplåtas i vattenpölen från sin egen tvätt, men detta är änna next level:
View attachment 471817
På bild 3 syns den, bucklanDen här skulle kunna bli min första icke-Yamaha, såå snygg!
Ser otroligt fin ut på bilderna och inte farligt överprisad tycker jag. Synd bara på bucklan i tanken hur stor den nu är.
1982 körde Bike XL500R mot XT 550:
View attachment 471853
Bild tre på undersidan framkant av tankenRiktigt fin! Bulan ser ut att vara på höger sida ovanför Hondavingen.
Ja det ser så ut. Men på bild 4 ser det ut som att det är en ovanför Hondavingen. Oavsett ingen katastrof på en 40 år gammal offroadhoj.På bild 3 syns den, bucklan
Det får du inte!Jag vet bara vad jag värderar mitt bygge till och ska jag sälja det så blir det inte billigt med tanke på alla pengar och tid som är nerlagt påhojen. Får jag bara igen pengarna för delar, lack, bänkning, regbesiktning så blir den ändå väldigt dyr
Den här skulle kunna bli min första icke-Yamaha, såå snygg!
Ser otroligt fin ut på bilderna och inte farligt överprisad tycker jag. Synd bara på bucklan i tanken hur stor den nu är.
1982 körde Bike XL500R mot XT 550:
View attachment 471853
Stämmer bra, fast det var länge sedan han var inloggad. Kanske han läser utan inlogg, vem vet? Det är en trevlig och seriös kille. Jag har kört en del med honom, fast det var bra många år sedan nu.Säljaren har konto här på SH.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |