Om man övervarvar dom tillräckligt kanske dom kan bli encylindrigaKan vi återgå till ämnet? Bubblor är fyrcylindriga ända till dess treans avgasventil gör hål i kolven.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om man övervarvar dom tillräckligt kanske dom kan bli encylindrigaKan vi återgå till ämnet? Bubblor är fyrcylindriga ända till dess treans avgasventil gör hål i kolven.

Ser ju fin ut, men märkligt att man måste renovera motorn efter drygt 600mil?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XR400R LV-reg https://www.blocket.se/annons/orebro/honda_xr400r_lv_reg/100657041
Var det inte någon som specifikt sökte en xr400 som skulle vara landsvägsregistrerad? Här har den chansen i så fall.

Ser ju fin ut, men märkligt att man måste renovera motorn efter drygt 600mil?
Men den kanske har stått ute?
Så det kanske är ett bra köp, gillar dock inte meningen som förklarar att: "-Hittar du en finare, köp den!"
Det är ju liksom självklart, så det hamnar i samma härad som "-Intressekoll"![]()
Jag såg en som hade skrivit "Hittar du en finare för mindre pengar så behöver du inte tala om det för mig, jag säljer min för det här priset"Ser ju fin ut, men märkligt att man måste renovera motorn efter drygt 600mil?
Men den kanske har stått ute?
Så det kanske är ett bra köp, gillar dock inte meningen som förklarar att: "-Hittar du en finare, köp den!"
Det är ju liksom självklart, så det hamnar i samma härad som "-Intressekoll"![]()
Haha, vilken tyskröv!Inte någon enstånka jag vet. Men idag blev det en tur på 30 mil enkel resa ner till Hjo för att hämta en liten Z400. Fint skick, behöver nya däck och ett oljebyte bara.
? Nej du, det blir ingen Cafe-behandling! Det blir bara en ordentlig service och nya däck. Sen ska jag köra med den.Haha, vilken tyskröv!
Det blir nog bra med en café-behandling.
Jag hoppas att du fick ett bra pris på den, den var ju dessutom nästgårds
Tråkmåns, du tänker alltså inte ens vända framdäcket fel?? Nej du, det blir ingen Cafe-behandling! Det blir bara en ordentlig service och nya däck. Sen ska jag köra med den.
Nope inget felvänt framdäck ?Tråkmåns, du tänker alltså inte ens vända framdäcket fel?
Har du någon tjock kompis du kan skjutsa så att bakdelen återgår till rätt vinkel då?
(jag bor tyvärr för lång bort)
Jag googlade lite, men jag vet inte om det var på rätt årsmodell.Nope inget felvänt framdäck ?
Jag tror faktiskt att den ska se ut så där![]()
Jodå.Jag googlade lite, men jag vet inte om det var på rätt årsmodell.
Kawa brukar ju kalla en del hojar för LTD och göra lite kalleankachopper stuk på dom, men då hade dom även en annan tank.
Jag hittade ingen som hade så där mycket luft i bakskärmen med samma tank/lack
Japp, det var tillägget custom som saknades, inte LTDJodå.
![]()
kawasaki z400 custom – the marquis
Posts about kawasaki z400 custom written by themarquisthemarquisblogger.wordpress.com
Aha det visste inte jag heller. Hur som en trevlig hoj som verkar vara välskött och går fint. Jo jag fick den till ett bra pris tycker jag (13500 kr)Japp, det var tillägget custom som saknades, inte LTD
Ja, behöver den bara en service och nya däck så har du ju en kul sommarleksak för små pengarAha det visste inte jag heller. Hur som en trevlig hoj som verkar vara välskött och går fint. Jo jag fick den till ett bra pris tycker jag (13500 kr)
Det dyker säkert upp nått mer efter hand. Men ägaren kändes seriös och hojen verkar välskött.Ja, behöver den bara en service och nya däck så har du ju en kul sommarleksak för små pengar
Lånade en Z400R och pruttade runt på småvägar en kväll, och jag måste säga att det är en av de mysigaste hojar jag kört! Det var god medicin för en stressad sporthojssjäl.Aha det visste inte jag heller. Hur som en trevlig hoj som verkar vara välskött och går fint. Jo jag fick den till ett bra pris tycker jag (13500 kr)
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |