MickeZX7R
Posör
- Hojen har aldrig tidigare varvat så högt. Någon tänkbar orsak jag bör kika på?Det är för att värma katalysatorn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Hojen har aldrig tidigare varvat så högt. Någon tänkbar orsak jag bör kika på?Det är för att värma katalysatorn.
3000 varv är nog lite högt, ja. Men min surrar också med förhöjd tomgång nån minut vid kallstart.- Hojen har aldrig tidigare varvat så högt. Någon tänkbar orsak jag bör kika på?
- I närheten av "En-massa-spjällhus-som -sitter-ihop-i-en-brygga", alltså. Tack : )En vanlig anledning till övervarv är ju att det suger tjuvluft någonstans, till exempel kring något insugsgummi - men vad som talar mot det är väl att tomgången går ned till anständiga nivåer efter någon minut. Så smart borde inte Din Hynda vara att den själv kompenserar fullt ut för tjuvluft tänker jag, men enklast är väl ändå att kolla att Du inte hat något inläckage kring insugshalsarna.
- Det var hårdvaran jag installerade. Mjukvaran är orörd ännu, eftersom jag kör på Dynojets inbyggda optimerade mapp än sålänge.Står alla värden på noll i pc:n så ska det ju inte vara något värde som är ändrat.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |