Jasså har du skrivit med säljaren? Vore intressant att veta vad den slutar på.Denna har glidit över till budgivning nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså har du skrivit med säljaren? Vore intressant att veta vad den slutar på.Denna har glidit över till budgivning nu.
Jag tippar på runtikring 30'.Jasså har du skrivit med säljaren? Vore intressant att veta vad den slutar på.

Jag sålde en Tengai för 8.000.- för 12 år sedan.
Det var den värd. Då.
Men inte en krona mer.
Måste säga att det känns främmande att langa upp 27.000 om man skulle vilja ha en igen...
Det är bara att jag är intresserad av äldre, lite basic hojar. De är sällsynta , och ägarna ofta lite speciella. Den här hojen har jag försökt köpa i snart två veckor nu utan resultat. Bjöd först 8000kr, fick ett "bättre bud, tack" till svar. Ok, ökade till 9000kr, "Nej tack" blev svaret. Inget motbud, ingenting. Nu svarar han inte på mejl längre. Är jag för snål? Ingen har ju köpt den efter två veckor.Nej visserligen men tammer är ju ett särfall när det gäller prisbilden på hojar , dom ska vara tipptopp och Max 10-12 tusen den hojen finns inte inte o den här världen vare sig nu eller innan corona
Svårt att ge ett bra svar på det.Är jag för snål? Ingen har ju köpt den efter två veckor.
Jag är också förvånad ibland att folk inte är intresserade av att diskutera priset. Men det är ju vår också så många räknar med att få det dom begär.Det är bara att jag är intresserad av äldre, lite basic hojar. De är sällsynta , och ägarna ofta lite speciella. Den här hojen har jag försökt köpa i snart två veckor nu utan resultat. Bjöd först 8000kr, fick ett "bättre bud, tack" till svar. Ok, ökade till 9000kr, "Nej tack" blev svaret. Inget motbud, ingenting. Nu svarar han inte på mejl längre. Är jag för snål? Ingen har ju köpt den efter två veckor.
Den här är jag också sugen på, men vill inte åka till Östersund för den hojen.
Den saknade ganska mycket plast... Som är omöjlig att få tag påJag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XTZ660 3YF Tenere https://www.blocket.se/annons/sodermanland/yamaha_xtz660_3yf_tenere/100482501
Ska det vara mera plast på den?Den saknade ganska mycket plast... Som är omöjlig att få tag på
Man kan vilja ha en hoj, men inte till begärt pris. Om den då har legat ute på Blocket ett par veckor borde det vara möjligt att diskutera priset. Så skulle jag resonera som säljare, om man nu är intresserad av att sälja. Och eventuellt prutande kan man klara av innan. Har man kört två timmar för att titta på en hoj åker man inte gärna hem tomhänt, så där har ju säljaren ett övertag. Svårprutat då.Jag är också förvånad ibland att folk inte är intresserade av att diskutera priset. Men det är ju vår också så många räknar med att få det dom begär.
Det enklaste tycker jag är att försöka få muntlig kontakt med säljaren.Man kan vilja ha en hoj, men inte till begärt pris. Om den då har legat ute på Blocket ett par veckor borde det vara möjligt att diskutera priset. Så skulle jag resonera som säljare, om man nu är intresserad av att sälja. Och eventuellt prutande kan man klara av innan. Har man kört två timmar för att titta på en hoj åker man inte gärna hem tomhänt, så där har ju säljaren ett övertag. Svårprutat då.
Den saknade ganska mycket plast... Som är omöjlig att få tag på

Kul med all stöddiga säljare, de vill egentligen inte sälja men om man ber vackert så kanske...det är tydligen säljarnas marknad nu.En WR450 kanske? som har gått 1.5 svenska mil och han vill inte sälja den utan tänker fortsätta att njuta av den om han inte får begärt pris, så om 10 år har den gått det dubbla då?
En XR600 med en Dominator spis.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XR650 https://www.blocket.se/annons/varmland/honda_xr650/100498505
Vad är det här då? En luftkyld Honda xr 650 med elstart? Ovanlig?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |