Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan rekommendera intervjun med honom i Lördagsintervjun P1 för snart tre veckor sedan.Mats Melin på coronakommissionen presenterar sitt slutbetänkande på SVT2 nu.
Hörde den också.Kan rekommendera intervjun med honom i Lördagsintervjun P1 för snart tre veckor sedan.
Är det inte värt att nämna att vi hade, konstigt nog, en av Europas LÄGSTA överdödlighet också?Mats Melin på coronakommissionen presenterar sitt slutbetänkande på SVT2 nu.
Edit
Slutsatser från kommissionen.
-Borde vidtagit tuffare åtgärder i mars -20.
- Klarat ekonomin bra.
- Klarat personliga friheten bra.
Ansvarig statssekreterare och FHM: Vi har inte gjort något fel men kunde ha gjort saker bättre.
OBS! Detta är min sammanfattning av deras anföranden.
Det är sant och rätt ska vara rätt.Är det inte värt att nämna att vi hade, konstigt nog, en av Europas LÄGSTA överdödlighet också?
Jag får personligen inte ihop det riktigt, men bra om det är så.
Nja, alla var noga med att säga att pandemin pågår.Så, det var slutsammanställningen av Corona?
Så det är över nu då?
Äntligen!
Men hon sa väl så fort som möjligt. Då kan det ta lite tid och man har lovat det utan att ljuga (helt och hållet)Vårändringsbudgeten klubbades igår. 0.06 procent extra av BNP blev det till försvaret. Runt 2037 kan vi ha en försvarsbudget på 2% av BNP om det fortsätter i den här stilen, enligt Wilderang.
Men hon sa väl så fort som möjligt. Då kan det ta lite tid och man har lovat det utan att ljuga (helt och hållet)
Sköt att det finns fler rasister som jag trots att jag varje dag jobbar med mina invandrade kollegor från hela världen troende som o troende.1. https://www.svensktnaringsliv.se/utanforskap/ 40% av befolkningen är självförsörjande. 60% inte, varav 2/3 av dessa 60% är i ej arbetsför ålder. Det blir 20% där invandrarbakgrund är kraftigt överrepresenterad. Beräkningen jag länkar till är kraftigt förenklad och allt tyder på att det är mer än så.
2. Det har inte glömts bort. De debatterade de frågorna flitigt men det var inget magiskt som skedde när de kom in i riksdagen. Förändring tar tid och nu har nästan samtliga partier insett att invandring leder till importerad arbetslöshet och kriminalitet.
3. Jag har inget mot den formuleringen. Jag har inget mot att du kallar den formuleringen, SD eller mig för rasist. Jag förstår inte riktigt varför du ens tar upp den punkten. Har du hört någon säga mot? Vissa ser SD som rasister, andra inte. Vissa ser V som kommunister, andra inte. Det ska också tilläggas att vi importerar rasism och antisemitism i hög grad. Vilka tror är mest rasistiska; gemene svensk eller gemene arab?
Vad är det du vill få fram? Att SD är dåliga och att massinvandring är bra? Ta gärna ställning för en egen åsikt så blir det enklare att diskutera. Om du har alternativa lösningar i dessa frågor tycker jag du ska presentera dessa.
Att dra in bidrag ger bra effekt. Etableringsersättningen är bra att börja med. Ingen mening att importera människor utan den utbildningen arbetsmarknaden efterfrågar. Om Sverige kan tänka sig att verka för mer enkla jobb med låga löner så hade det fungerat bättre.Sköt att det finns fler rasister som jag trots att jag varje dag jobbar med mina invandrade kollegor från hela världen troende som o troende.
Det handlar om att jaga hem patrasket som absolut inget tillför till samhället.
O det är faktiskt riktigt roligt att fler invandrare röstar på SD för dom anser att just SD är enda partiet som vill ha ordning i Sverige igen..
Dito, och då lyssnade jag ändå på p1 i tre timmar igår samt läste igenom de flesta större kanalernaTolkade Brooklyns inlägg som att SD precis gjort något ytterligare uttalande/ställningstagande i NATO-frågan som var mer negativt. Tänkte att det kanske kunde vara användbart med en precisering och/eller länk i såna fall eftersom jag inte hittade något om detta i någon av alla nyhetskanaler jag kollade. Eller så missförstod jag inlägget.
Det här verkar vara rena slumpen hur det går. I Göteborg.Det här stämmer med exakt alla fall där man behövt tillkalla ambulans jag varit med om utom:
1. De 2 gånger jag hämtats och inte har några minnen av. Vet alltså inte hur de agerade.
2. När de sent omsider kom och hämtade min far som fallit rätt illa. Resten av den vårdprocessen skulle ni däremot ta som satir men ambulanspersonalen uppförde sig den gången...civiliserat.
Edit;
Jo, alltså, det fanns en länk som kan göra inlägget begripligt.
![]()
Kjell hade alla tecken på hjärtinfarkt – men ambulansen tog inget EKG
Kjell Strömberg i Degerfors ringde 112 med tydliga symptom på hjärtinfarkt. Men ambulanspersonalen på plats tog inget EKG – istället uppmanades Kjell köra sin egen bil till akuten i Karlskoga. Där konstaterades en allvarlig hjärtinfarkt och han kördes i ilfart till USÖ i Örebro. – Det här får...www.svt.se
Klart man gillar när allt fungerar och allt utförs som avsett. Tror de får stå ut med mycket. Misär, desperation och att uppleva tragedier få andra behöver. Därtill har vi nutidens nytillkomna problem som inte borde existera med avseende på blåljusattacker och sabotage med fara för personlig säkerhet. Dessa oönskade nutidsdokument.Kratoz: Ja men det kanske var tack vare jag åt Xarelto som jag klarade Covid-19 i månadsskiftet Mars-April 2020. Skyddar mot blodproppar i lungorna.
Så jag tycker inte det var trist.
Utan är väldigt glad över den fina insatsen som sjukvården i Göteborg gjorde.
När jag behövde den. Tur X:et fattade allvaret och ringde 112.
Så ge dom en glad tumme ! Det tycker jag dom är värda ! Jag är väldigt glad över insatsen !
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |