Jobbade.
När var det där? Med det vill du säga vad? Att Chang stöder Putin och kriget och bara rent allmänt är en elak jävel?
Hej Jesper! Du missar att jag har även en rysk sambo, barn som talar ryska, att jag varit flera gånger i Ryssland och till och med träffat riktiga höjdare i Moskva. Jag har även bra kontakter i den ryska diasporan i Sverige. Vad det har för betydelse förstår jag däremot inte?
nitter.net
Personligen tycker jag RT degenererat senaste åren, upplevde dem som "bättre" tidigare.
Vet du vart han befinner sig och vad han gör i detta nu förresten? Här är en hint:
Ungefär samtidigt som debattartikeln skrevs skjutsade jag utbytesstudenten Austin från ukrainska gränsen till närmsta större tågstation. Såg till att han fick biljett för vidare färd. Sorry @magnus_vinqvist om jag inte hinner svara, ska försöka få ut kurdiska studenter också.
nitter.net
Senaste tweetwn säger att han nu försöker få ut mammor och barn från Ivano-Frankivsk och Kharkiv. Elak jävel det där.
Fan har folk tappat allt sinne för proportioner år 2022?
Och angående Putilov så måste du ha sovit, är det svts fake news du fått span på?
Med såna vänner behövs inga fiender.
SVERIGE "Inga av våra kunder kommer nekas uppehållstillstånd", står med rysk text på Egor Putilovs företagshemsida. Samtidigt arbetade han på Migrationsverket med att handlägga migranters ärenden. Nu arbetar han på sajten Samhällsnytt med att avslöja oegentligheter om migration till Sverige...
nyheteridag.se
BLOGG "Så här förfalskade Chang Frick sin nyhet", skriver "Egor Putilov" på Samhällsnytt och visar inte någonstans vad som är falskt. Tvärtom, i sak bekräftar han själv precis det jag påstår – vilket är uppgifter från hans egen företagshemsida. Under gårdagen publicerade Nyheter Idag en...
nyheteridag.se
STOCKHOLM Nu kan Nyheter Idag avslöja att Kent Ekeroth (SD) och SD-tjänstemannen "Egor Putilov" är medarbetare på den ökända sajten Avpixlat. De är producenterna bakom en propagandafilm om flyktingar där de filmat på plats i misärens Grekland och fejkat intervjuer. "Umgås? Stämmer inte", säger...
nyheteridag.se
LEDARE Aftonbladets avslöjande om SD-tjänstemannen Egor Putilov väcker många frågor, både om hans roll hos SD men även Aftonbladet och medier i stort. Ovanpå allt vilar ryss-konspirationen som en våt filt över alltihopa. Vi har nog inte sett det sista i den här historien ännu. Vem är Egor...
nyheteridag.se