BRÅ släppte denna relativt nyligen som vi hade uppe på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder bara 6 av dem och vill knappast kalla mitt sätt att använda Youtube speciellt socialt.I listan över samtliga internetanvändare (8+ år), så är det följande sociala medier som använts mest det senaste året:
1. Youtube (81%)
2. Facebook (71%)
3. Instagram (64%)
4. Snapchat (38%)
5. Linkedin (25%)
6. Flashback (24%)
7. Pinterest (22%)
8. Tiktok (19%)
9. Twitter (19%)
10. Reddit (14%)
11. Twitch (10%)
12. Familjeliv (6%)
13. Clubhouse (2%)
14. Houseparty (2%)
Gick ju fort. Slump å ena sidan, otur å andra.Allas vår regimtrogna kan snart avvara lite av sin mycket dyrbara tid till att förklara och lugna oss alla med mycket tydliga one-liners och till slut en referens till en mycket trovärdig och framförallt oberoende och elitistiskt ackrediterad källa. Föredraget med bakgrund i t.ex. SSU.
Men för att stilla klimatet här fram till dess vill jag säga att de negativt tyngda länkar och referenser som postats ovan saknar justering för ökad anmälningsbenägenhet, socioekonomiska faktorer och är till delar från utlandet. Ja, vad vet en tysk liksom. Ignorera tills korrekt information kommer inom kort.
Gick ju fort. Slump å ena sidan, otur å andra.
seså, alla kan känna sig trygga igen. (Ingen parodi)
Allas vår regimtrogna kan snart avvara lite av sin mycket dyrbara tid till att förklara och lugna oss alla med mycket tydliga one-liners och till slut en referens till en mycket trovärdig och framförallt oberoende och elitistiskt ackrediterad källa. Föredraget med bakgrund i t.ex. SSU.
Men för att stilla klimatet här fram till dess vill jag säga att de negativt tyngda länkar och referenser som postats ovan saknar justering för ökad anmälningsbenägenhet, socioekonomiska faktorer och är till delar från utlandet. Ja, vad vet en tysk liksom. Ignorera tills korrekt information kommer inom kort.
Det är väl bara att gå direkt till Karlstens hemsida och kolla vad vår regimtrogne tycker.
Det kanske borde startas ett forskningsprojekt som undersöker vad som utmärker den svenska slumpen jämfört med andra slumpar. Kan det exempelvis vara så att vi i Sverige har en särskilt stor förekomst av socioekonomisk slump eller att det sker en överrapportering av slump här jämfört med andra länder?
En annan sak som jag hörde nämnas: justerar man för socioekonomiska faktorer så är Harvard ett av de sämsta universiteten i världen.En twitteranvändare sa något i stil med:
-Justerat för socioekonomiska faktorer så lever fortfarande Einar.
En annan sak som jag hörde nämnas: justerar man för socioekonomiska faktorer så är Harvard ett av de sämsta universiteten i världen.
Kan ju också bero på lagarna.Gick ju fort. Slump å ena sidan, otur å andra.
seså, alla kan känna sig trygga igen. (Ingen parodi)
Men Manne skyllde ju på slump och otur, så ett tag till går det visst att förneka?Jag kan i och för sig ge Manne lite rätt.
Tyskland har också haft en enorm invandring från främmande länder utan någon som helst koppling till Tyskland. Så att de inte skjuter ihjäl tio personer per dag där måste bero på något annat också.
Det är så klart flera delar i detta men att massinvandringen är huvudorsaken är ju helt uppenbart och omöjligt att förneka längre.
Otur kan man väl hålla med om att det är, inte fan är det tur i alla fall.Men Manne skyllde ju på slump och otur, så ett tag till går det visst att förneka?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |