mloren
Gudomlig sporthojare
”Visst - helt ok för att ha varit borta så länge”
Detta måste väl ändå vara årets understatement
det är inte SM på Anderstorp vi snackar om här.
Att kliva in och köra som han gör efter det långa avbrottet är hur makalöst som helst, till och med om avbrottet inte hade varit pga skada.
Det är bara att konstatera att han är av ett annat virke än dom flesta, Doohan hör också till den kategorin.
Detta måste väl ändå vara årets understatement
det är inte SM på Anderstorp vi snackar om här.
Att kliva in och köra som han gör efter det långa avbrottet är hur makalöst som helst, till och med om avbrottet inte hade varit pga skada.
Det är bara att konstatera att han är av ett annat virke än dom flesta, Doohan hör också till den kategorin.