notrightrider
Reklampaus
Vad hände med de mysiga medarbetarna på bike då? Fick de sparken?
Sparkade av OK-förlaget eller aldrig anställda av Motorrad, det kan nog kvitta för den det drabbar.
Vi fick ju en fråga tidigare i tråden vem vi ville behålla, men kärnsvenskar som vi är allihop så höll hela bunten käft och lät gänget dra sina egna namn ur Robinsonkrukan.
Enklast så, om man vill kunna gnälla efteråt på att 1 + 1 inte blev 2 i slutändan...