Motorrad + Bike = ?

Efter att ha läst senaste numret så tycker jag att ni helt klart är på rätt väg, Gerry Nordström. Fusionen mellan Motorrads resurser och Bikes mix av seriositet och lekfullhet kan bli riktigt bra. Du har ju gamla Bike-gener, så du vet nog vad jag menar. :)

De översatta artiklarna kändes lite "mindre tyska" i det här numret. Kändes mer bearbetade och mindre direktöversatta.

Så...
Keep up the good spirit!
(fritt översatt: häll upp den goda spriten...? ;) )

Jag undrar ett par saker:

* Jag vill gärna veta vem som skrivit artikeln jag ska läsa, petigt eller inte. Då skulle det vara enklare om skribentens namn stod i början av texten istället för sist.

* Sen undrar jag var "gamla" Bikes register över prov- och testkörningar tagit vägen? Det var enkelt att bara kolla där, om man letade efter nåt.

Konstigt men om jag inte misstolkar hans linkedinprofil helt så lär han väl ha ett finger med i tidningen Bike också fast på en mer övergripande nivå?

Niklas Carle Publishing Manager // Chief EditorOK Förlaget Manager – Förlagschef
jun 2017 – nu2 år 11 månader
Stockholm

Responsible for all the brands in the publishing house, such as Vi Bilägare (the largest car magazine in Sweden), Bike (Sweden, Finland, Norway), Klassiker, Klassiker Moped and Husbil & Husvagn.

Hej, tror inte det, eftersom Bike bytte ägare den 28 februari 2019, ser ut att vara gamla inte uppdaterade uppgifter. Men det övriga, förutom Bike, stämmer säkert. /Gerry

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti