Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är plast. Hade också nån fundering på nånting emellan, typ tejp.
Jag har kört med vulktejp. Fungerar ypperligt![]()
Vet du att det har jag tänkt på med. Borde ju bli aningen vattentätt då med. Sitter ju aningen utsatt där. Dessutom är ju den lite "gummiaktig" och borde erbjuda lite friktion så det bettar bättre.

Det är ju lika illa på båda sidornas reglage. Plastpinne på båda sidorna som skall låsa i ett litet hål i styret som inte längre finns...
Så länge som du kan se till att de inte rör sig vid normal användning är det snarare positivt, för det innebär att du kan ställa in dem till en vinkel som passar dig bättre än hur det levererades från fabrik.
har du kollat så att du inte har blandat ihop skruvarna? Är den ena lite längre så kanske den bottnar innan du har tillräcklig klämkraft.
Det är ju lika illa på båda sidornas reglage. Plastpinne på båda sidorna som skall låsa i ett litet hål i styret som inte längre finns...
Oväntat ofta är de faktiskt olika långa. Och nästan lika ofta lätt runddragna ( bara gamla lik i min rotation )

Det är alldeles för vanligt med runddragna skruvar på gamla Japanska hojar. Problemet är att folk använder Philipsmejslar i stället för JIS mejslar. Så JISmejslar eller bits bör finnas i varje Japansk hojägares verktygslåda![]()
Så de små plastpinnarna är kvar men inga hål? Isf är det ju inte konstigt att det inte blir bra iom att reglaget inte kommer ligga dikt mot styret.
Ta bort plastpinnarna eller borra hål i styret så att de har någonstans att ta vägen.
Trodde det bara var JIS i förgasarna och är bökiga att få tag i
Men har TS konstaterats ha piggarna kvar och inga hål i eftermarknadsstyre? Denna tråd börjar bli märklig

Vet du att det har jag tänkt på med. Borde ju bli aningen vattentätt då med. Sitter ju aningen utsatt där. Dessutom är ju den lite "gummiaktig" och borde erbjuda lite friktion så det bettar bättre.
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |