Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska inte xr650r ha 61hk? 44,6kw När jag kollar upp fordonet så står det 14kw med 19hk. Vad är det som stämmer ?
Någon som kan svara på var man hittar 320mm bromsskiva till ett talon nav för XR650R? Har sökt som en blå men hittar ingenting och inte heller när jag sökt här på sporthoj..
Nitarna glappar som tusan och tror även att det slitit på skivan så räcker nog inte att byta nitarna.
Står bara tc-114 på skivan och hittar inget om jag googlar på det och nått mått på 114 stämmer inte heller. Det är 4 hål på skivan.Här kanske:
http://www.onestopmotorcycles.com/product.php?productid=16555
Har du ingen märkning på den gamla skivan ? Annars får du mäta noggrant och kontakta butiker. Eller kolla med http://www.isrbrakes.se/ om renovering.
Men vad jag kan förstå så finns det bara två varianter. 4 eller 6 hål.
Har du mätt diagonalt mellan 2 hål ? Det låter som det kunde vara 114mm.
j
attansNej ingenting. Bara en liten klisterlapp med Talon på. Har fått svart från säljare på Ebay och allt verkar stämma med måtten, det enda kan vara att skruvarna är koniska på min och kanske inte det på den skivan m,en det är inget problem , enkelt löst. 1000 kr kostar den plus eventuell tull o moms. Kinaskiva men det får gå om jag inte hittar nått annat.attans
Det står inget serienummer på navet, så man kan gå den vägen ?
Jag har kört med många Kinaskivor utan problem. Dock fräser jag inte runt i hiskeliga farter.

|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |