Triumph Street Triple-tråden

Tips på var man kan köpa bromsbelägg önskas, behöver både fram/bak. ST3R -11.

Någon som dragit fram usb till styret. Finns det något bra ställe att dra sladden där det inte blir för varmt och där jag slipper skruva av tanken?

Någon som dragit fram usb till styret. Finns det något bra ställe att dra sladden där det inte blir för varmt och där jag slipper skruva av tanken?

Lyft tanken 10cm ungefär då kan du lätt dra förbi luftburken och ut via nått av de två plastskydden vid styrhuvudet

Då har hojen passerat 100mil!
Alla som funderar på quickshifter så kan jag varmt rekomendera den! Sjukt skoj att använda vid hård körning!
Har också beställt ett nytt framdrev 15T för att få lite bättre acceleration och busfaktorn som de tidigare modellerna hade, någon mer som provat detta?

2016-04-11 18.35.31.jpg

Då har hojen passerat 100mil!
Alla som funderar på quickshifter så kan jag varmt rekomendera den! Sjukt skoj att använda vid hård körning!
Har också beställt ett nytt framdrev 15T för att få lite bättre acceleration och busfaktorn som de tidigare modellerna hade, någon mer som provat detta?

View attachment 429426

Bara ett Arrowsystem kvar då så är du i hamn, QS + ljudet från den är wunderbar under load :tummenupp

Jag tycker faktiskt hojen låter riktigt bra original så tror ej de blir något system. Nån bandag blir det nog också och kraven på ljud är ju minst sagt hårda...:(

Skickat från min SM-J500FN via Tapatalk

Jag tycker faktiskt hojen låter riktigt bra original så tror ej de blir något system. Nån bandag blir det nog också och kraven på ljud är ju minst sagt hårda...:(

Går utmärkt med DB-killern i Arrow originaltillbehöret, själv testat både på Sviestad och Kinnekulle :yoparty

På Tisdag hämtar jag min nya rx 2016. :krama Så gött att den har kommit... Är inkörningen 100 mil eller hur är det med det?

Vad har ni för erfarenhet av "billiga" depåstöd från Biltema, XLMOTO etc. Ska bara ha för att smörja kedjan, inget annat.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Jag köpte ett 399-kronorsstöd från XLmoto för ungefär ett år sedan och man får väl vad man betalar för. Det kom i delar som inte passade helt och hållet pga gjutskägg så jag fick slipa lite för att kunna skruva ihop det.

Sen dess har jag inte haft några som helst problem med det. Använder det för att smörja kedjan samt för vinterförvaring av hojen och det har funkat utan anmärkning. Nu verkar det dock som att just den modellen har utgått så deras befintliga 399-kronorsstöd kanske har lite bättre passform.

Biltemas depåstöd är kanon, använt det i många år.
Stabilt och gjutet i ett stycke :)

Vad har ni för erfarenhet av "billiga" depåstöd från Biltema, XLMOTO etc. Ska bara ha för att smörja kedjan, inget annat.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Biltemas depåstöd har funkat fint för mig i cirka ett års tid, men nu senaste tiden har det börjat bli ganska rickligt. Funkar fortfarande för smörjning, men känns inte helt hundra och jag vågar inte lämna hojen upphissad på den några längre stunder

Evt försäljning...

Det surras om husbil inom familjen...
Blir kanske att hojen läggs ut till försäljning inom kort... :dummer
Endast 250 mil, 2014:

IMG_2742.JPG

Har biltemas stöd med, funkar bra med att lyfta direkt i svingen. Jag har bobbiner, någon som testat biltemas "krokar" till stödet?

Back