Vad fick dig att le idag?

Det är just såna där uttalande tjejer måste sluta med. Man ska aldrig se sig själv som kass och trycka ner sig själv. Det försöker andra göra så bra.

Jag ser inte ner på mig själv. Det är självinsikt.

Jag VET att jag är kass ibland. Men jag är mer bra. Än kass. Ytterligare en självinsikt. :tomten

//M

Edit: Tror fan i mig att det gör mig lite glad. Att jag är mer bra än kass. :)
 
Läs ovan. Dom är mer eller mindre. :)

Nä. Jag skojar lite.

Men en sak som är säker. Det är att känslor gör folk kassa. På riktigt.
:3freak :gnissla

Jag tycker att det är känslor som gör människor vackra. När folk bryr sig om sin omgivning och inte bara är elaka och känslokalla.
 
Den där Goldwingen som ligger i säljes får mig att le iaf.

220000 kr för bara hojen.
Det är 20000 mer än vad en ny kostar....:Bugar
 
Fniss!

Edit: Va fan får jag inte ladda upp min roliga bild genom tapatalk för? Nu får jag ju skriva i förbannad tråden istället.
 
Last edited:
Jag tycker att det är känslor som gör människor vackra. När folk bryr sig om sin omgivning och inte bara är elaka och känslokalla.

Självklart. Men det finns en jävla massa känslor. Alla är inte vackra. Och vissa känslor gör folk dumma i huvudet.

Ren fakta. :fakta

Sen skulle man väl kunna önska sig en rosa värld. Där alla känner harmoni och glädje och omtänksamhet. Där inte onda tankar rasar i ens inre.

Men du kan fixa en sån värld. Jag flyttar in direkt. :) :krama
 
Självklart. Men det finns en jävla massa känslor. Alla är inte vackra. Och vissa känslor gör folk dumma i huvudet.

Ren fakta. :fakta

Sen skulle man väl kunna önska sig en rosa värld. Där alla känner harmoni och glädje och omtänksamhet. Där inte onda tankar rasar i ens inre.

Men du kan fixa en sån värld. Jag flyttar in direkt. :) :krama

Neeeeej inte rosa, då får du bo där själv. ;) Den ska ha massor med färger. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top