Kul-Gubben
Ny medlem
När jag idag ställde på min sportbil av cabbemodell! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är just såna där uttalande tjejer måste sluta med. Man ska aldrig se sig själv som kass och trycka ner sig själv. Det försöker andra göra så bra.

Jag ser inte ner på mig själv. Det är självinsikt.
Jag VET att jag är kass ibland. Men jag är mer bra. Än kass. Ytterligare en självinsikt.
//M
Edit: Tror fan i mig att det gör mig lite glad. Att jag är mer bra än kass.![]()
Du sa vi, inte jag.![]()

Typiskt tjejsnack, vi killar är aldrig kass, bara mer eller mindre bra, oftast mer![]()
Du sa vi, inte jag.![]()
Typiskt tjejsnack, vi killar är aldrig kass, bara mer eller mindre bra, oftast mer![]()

Killar är mer eller mindre kassa. Fast det förstås. Det finns tillfällen när ni är oumbärliga.![]()
Hmm... av alla miljarder brudar på den här planeten. Finns det en å annan som är kass.
Likväl som det finns karlar som e kass.![]()


Läs ovan. Dom är mer eller mindre.
Nä. Jag skojar lite.
Men en sak som är säker. Det är att känslor gör folk kassa. På riktigt.
![]()
![]()
Edit/ Ahh, nu förstod jag tung-smileysen...

Killar är mer eller mindre kassa. Fast det förstås. Det finns tillfällen när ni är oumbärliga.![]()
När batterierna är slut menar du?
Edit/ Ahh, nu förstod jag tung-smileysen...

Jag tycker att det är känslor som gör människor vackra. När folk bryr sig om sin omgivning och inte bara är elaka och känslokalla.


Självklart. Men det finns en jävla massa känslor. Alla är inte vackra. Och vissa känslor gör folk dumma i huvudet.
Ren fakta.
Sen skulle man väl kunna önska sig en rosa värld. Där alla känner harmoni och glädje och omtänksamhet. Där inte onda tankar rasar i ens inre.
Men du kan fixa en sån värld. Jag flyttar in direkt.![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |