Tony_J
Medlem
2008.. Nu ska vi se.. 2013 nu.. Öhh.. Jo det blir 5år tillbaka i tiden..
Men för en gångs skull håller jag med dej. Sykes skulle vara ett kul val..
Men för en gångs skull håller jag med dej. Sykes skulle vara ett kul val..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar för fem (5) år sedan?
Tycker Tom Sykes eller Eugene Laverty vore fräschare och väldigt mycket mer spännande val än trötte Spies.
Vem är Sykes inte snabbare än och hur stor är skillnaden?Så du tycker Laverty förtjänar en plats i motogp mer än Spies? Killen är inte ens snabbare än en gammal avdankad Motogp förare.
Om man behöver ge sig iväg fem år bakåt i tiden för att leta efter bevis för en förares vitalitet, då har tåget nya heta kontrakt möjligen gått.Haha du är för skön alltså, hänger upp dig på varenda sak. Nej han menade racet som gick 1995 eller vad är det du inte förstår?
Vem är Sykes inte snabbare än och hur stor är skillnaden?
Om man behöver ge sig iväg fem år bakåt i tiden för att leta efter bevis för en förares vitalitet, då har tåget nya heta kontrakt möjligen gått.
Om man behöver ge sig iväg fem år bakåt i tiden för att leta efter bevis för en förares vitalitet, då har tåget nya heta kontrakt möjligen gått.
Nej, du skrev faktiskt Laverty. Så vilken ”gammal avdankad Motogp förare” är Eugene Laverty inte snabbare än och hur stor är skillnaden?Vart nämnde jag Sykes?
Nej, du skrev faktiskt Laverty. Så vilken ”gammal avdankad Motogp förare” är Eugene Laverty inte snabbare än och hur stor är skillnaden?
Men Laverty ligger före Melandri i totalen. Teamkompisen Guintoli däremot ligger före.Antar att han syftar på Melandri?
Takahashi är förvisso japan men har inte gjort någon glad på flera år. Tror Suzuki passar faktiskt.Jag skulle kunna tänka mig erfarenhet genom Marco eller Sylvan tillsammans med en Moto2 förare som Takahashi eller Redding!
Takahashi är förvisso japan men har inte gjort någon glad på flera år. Tror Suzuki passar faktiskt.
Kul med bilder på Hondan!Några till.
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA