TT 14/5 Tisdagstur™

Vad jag hörde var det senil-Börje som ledde idag.. Förmodligen har han glömt de finaste guldklimparna. :hoppa

Ge dig nu fegis......

Ärligt!!! Hur svårt och spännande är det att lägga bra tider på bana?
Som att slå världsrekord i simning, ensam, nedströms i en hajdräkt och vattnet är aldrig kallare än 30+.

Har förhandlat fram fredagsefterniddagen/kvällen till hojåkning, nån som ska ut och åka?

Last edited:
Ge mig tid och plats. Jag kan från 16-ish:tummenupp

Såg att det fanns en "körtråd 2013", kanske borde posta nåt där om det är fler som vill rasta en rookie...

Ska samla på mig körtid tillräckligt för att kunna införskaffa en R.O.H-hoodie med mitt namn på:D

Haha ja Hoodien kan du ju skaffa redan nu, RoH är ett glatt kompisgäng som inte ställer några krav mer än man kör hoj och kört med oss, känner oss eller bara tycker att Hoodien är snygg.

Det är ingen förening eller klubb, det blir så mycket enklare då.

RoH finns bara.

16:30. Shell vid MAXI berga.

Last edited:
Haha ja Hoodien kan du ju skaffa redan nu, RoH är ett glatt kompisgäng som inte ställer några krav mer än man kör hoj och kört med oss, känner oss eller bara tycker att Hoodien är snygg.

RoH finns bara.

lyssna inte på VBK han tar tid på dig i smyg och misslyckas du kommer du vakna med ont i baken en dag då har vbk gasat dig och gjort okristliga gärningar på dig.

den där VBK ska man akta sig för

RoH finns bara.

Perfekt!

lyssna inte på VBK han tar tid på dig i smyg och misslyckas du kommer du vakna med ont i baken en dag då har vbk gasat dig och gjort okristliga gärningar på dig.

Får nöta tempo över åsen imorgon så jag klarar hans krav, okristliga gärningar känns inte så lockande :gnissla

Last edited:
Ge dig nu fegis......

Ärligt!!! Hur svårt och spännande är det att lägga bra tider på bana?
Som att slå världsrekord i simning, ensam, nedströms i en hajdräkt och vattnet är aldrig kallare än 30+.

äntligen någon som säger sanningen avåkningszoner och annat tramsigt.....hoj ska köras med träd och sten på sidorna gärna lite djur på vägen. också utan dödsaspekten kan man ju lika gärna börja sticka GT är som en gamelfarmor som sitter o stickar

RoH finns bara.

Du är ju så äckligt neutral så man blir spyfärdig. Nej, man kanske skulle anamma Sordids förslag och sticka en ryggrad till dig.

äntligen någon som säger sanningen avåkningszoner och annat tramsigt.....hoj ska köras med träd och sten på sidorna gärna lite djur på vägen. också utan dödsaspekten kan man ju lika gärna börja sticka GT är som en gamelfarmor som sitter o stickar

Och dudå piratajävel.. En pirat med unge? Hur fan ser de ut på de sju haven? Och MOTARD? Istället för en plast-300-hk-raket-dödsmaskin.. Nej för att citera den största fjollan i den här forumdelen - HUVVA!

Du är ju så äckligt neutral så man blir spyfärdig. Nej, man kanske skulle anamma Sordids förslag och sticka en ryggrad till dig.

Och dudå piratajävel.. En pirat med unge? Hur fan ser de ut på de sju haven? Och MOTARD? Istället för en plast-300-hk-raket-dödsmaskin.. Nej för att citera den största fjollan i den här forumdelen - HUVVA!

okaj för en gångs skull får jag väl backa lite, jag har tappat min coolhet du besegrade mig i denna strid bästa herr GT men kriget ja det fortsätter en annan dag

Ja precis,,, hur manligt är det egentligen att köra med en massa fluffigt på sidorna, nä stock, stenar, lastbilar och grus... Det är för folk med hår i röven det. Lägg till lite is och snö så kan det ju tom höja pulsen ett par slag.

Bah, jag är förvånad att du ens kan stava till ryggrad.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back